April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۵۰۰
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
0
هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۸۲۳ دلار و ۸۷ سنت رسید.

طلای جهانی 0.2 درصد ریزش کرد

 

به گزارش پول نیوز، قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار کاهش یافت و پایین بالاترین رکورد خود در یک ماه اخیر که روز گذشته به آن صعود کرده بود، ایستاد.

هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، به ۱۸۲۳ دلار و ۸۷ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته تا مرز ۱۸۲۹ دلار و ۵۵ سنت پیش رفته بود.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا ثابت بود و در ۱۸۲۴ دلار و ۷۰ سنت ایستاد. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۰.۸ درصد افزایش، در ۱۸۲۵ دلار بسته شده بود.

تدابیر محرک مالی گسترده از قیمت طلا که همواره پناهگاه امن دارایی در برابر تورم بوده، پشتیبانی کرده است.

بر اساس گزارش رویترز، دلار که پس از اظهارات پاول روز چهارشنبه از اوج اخیرش عقب نشینی کرده بود، در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا ۰.۱ درصد رشد کرد و مانع از صعود طلا شد.

وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز پیش بینی کرد اونس طلا ممکن است مقاومت در سطح ۱۸۳۳ دلار را امتحان کند و اگر این قیمت شکسته شود، راه برای صعود به سمت ۱۸۵۳ دلار هموار می شود.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ثابت بود و در ۲۶ دلار و ۲۳ دلار ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاشه، به ۱۱۲۵ دلار و ۲۱ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، ۲۸۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: