April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۵۱۲
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
0
در چند سال اخیر مفهوم طراحی وب سایت و طراحی سایت به کل تغییر کرده است. چند سال پیش طراحی وب سایت شرکت ها به صورت یک کاتالوگ آنلاین بود. آن هم تنها شرکت های پیشرو در بازار! خیلی از کسب و کار ها حتی آن سایت های غیرکاربردی و نمادین را هم نداشتند.

طراحی سایت با اصول سئو

 

به گزارش پول نیوز ،بنابر اعلام آف دیزاین، در سال های اخیر ، مخصوصا پس از همه گیر شد کرونا، مفهوم طراحی سایت به کل تغییر کرد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این موضوع می پردازیم:


سفارش طراحی سایت برای حضور موفق در فضای وب

امروزه کسب و کارها به سمت ساختن سایت های کاربردی می روند. آن ها سایت را به عنوان یکی از فاکتور های اصلی جذب مشتری در دنیای امروز می دانند.

 

همین موضوع باعث شده است تا در هنگام <a title="سفارش طراحی وب سایت، سفارش طراحی سایت؛ تنها به ظاهر وبسایت و ریسپانسیو بودن آن اهمیت ندهند. اینجاست که بحث طراحی سایت با اصول سئو مطرح می شود.

طراحی سایت با اصول سئو

 

همانطور که می دانید سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. همانطور که از نامش پیداست، شما باید ساختار سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا شانس بیشتری نسبت به رقبای خود برای دیده شدن در گوگل ، بینگ ، یاهو و ... داشته باشید.

 

اینجا بحثی که مطرح می شود، ساختن سایتی است که اصول سئو تکنیکال بر روی آن رعایت شده باشد. این موضوعی است که مشتری آن را به صورت بصری مشاهده نمی کند. به همین دلیل بهتر است سایت خود را به شرکت و یا تیمی بدهید که سایت ها را بر اساس اصول سئو طراحی می کنند.


رعایت نکات وب معنایی توسط طراحی سایت اف دیزاین

برای مثال تیم طراحی سایت اف دیزاین، سایت ها را بر اساس وب معنایی طراحی می کنند که یکی از مفاهیم مهم و ساختاری در سئو سایت است.

 

همین موضوع باعث می شود تا سایت ها خیلی راحت تر توسط ربات های موتورهای جستجو درک شوند و طبیعتاً به پروسه دریافت رتبه های برتر در گوگل کمک می کند.

 

فرقی نمی کند که شما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را داشته باشید و یا هدفتان طراحی سایت شرکتی باشد. در هر حال برای دیده شدن توسط مشتریان بالقوه در فضای وب این روزها ، باید در رتبه های برتر گوگل باشید.

 

در عمل می توان گفت:

طراحی سایت به تنهایی هیچ کمکی به کسب و کار شما نمی کند. سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارها در فضای اینترنت می باشد. -اف دیزاین

قبل از سفارش طراحی سایت از مشاوره رایگان Fdesign.ir استفاده کنید.

 

با توجه به اینکه تیم طراحی سایت اف دیزاین در کانادا فعال می باشند، می توانید از تجربیات بین المللی آن ها استفاده نمایید. البته برای افرادی که در ایران قصد سفارش دارند، امکان جلسه حضوری در تهران وجود دارد.

 

تیم اف دیزاین با داشتن متخصصان مختلف در زمینه؛ طراحی سایت با وردپرس ، سئو و طراحی گرافیک می تواند مشاوره تخصصی و مناسب به زمینه کاری شما ارائه دهد.


طراحی سایت وردپرس چیست و چه مزیتی دارد؟

این روزها شاهد آن هستیم که کمپانی های بسیار مطرح در دنیا از طراحی سایت وردپرس استفاده می کنند. دلیل آن این است که wordpress می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای اکثر کسب و کارها باشد و علاوه بر داشتن هسته ای قدرتمند، به صورت مستمر و رایگان آپدیت می شود. این موضوع کمک می کند تا سایت هایی که بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند، کاملا قابل توسعه باشند.

 

البته به شرطی که سایت وردپرسی شما به صورت اصلی ساخته شود! متاسفانه بسیاری از شرکت های طراحی وب سایت ؛ از قالب های نال شده وردپرس استفاده می کنند. همین موضوع باعث می شود کسب و کار آنلاین مشتریان، در معرض ریسک های بسیاری قرار گیرد.

 

. طراحی‌های قابل سفارشی‌سازی

. مطابق بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

. سایت‌های مناسب موبایل و واکنشگرا

. امنیت بالا به دلیل آپدیت های منظم و رایگان

. قابلیت گسترش و مقیاس پذیری

. راحتی کار برای همه گروه ها

. انعطاف‌پذیری وردپرس

و...

 

مجموعه اف دیزاین روی این موضوع بسیار حساس است و به دلیل فعالیت بین المللی، از طراحی اختصاصی وردپرس و استفاده از قالب های لایسنس دار و اوریجینال استفاده می کند.

 

این موضوع علاوه بر اینکه از ایجاد مشکلات قانونی جلوگیری می کند، باعث می شود یک سایت امن و کاملا قابل توسعه داشته باشید. وب سایتی که علاوه بر آپدیت های هسته وردپرس، قالب و پلاگین هایش به راحتی آپدیت شوند.


در نهایت این نکته مهم را فراموش نکنید

اگر می خواهید یک سایت موفق در فضای اینترنت داشته باشید، علاوه بر توجه به کدنویسی؛ فریم ورک، سیستم مدیریت محتوا و ... باید به نکات مهم دیگری توجه نمایید.

 

یک سایت عالی در واقع زمانی ایجاد می شود که طراح، درک درستی از اهداف مشتری داشته باشد. به همین دلیل قبل از سفارش به هر شرکت یا تیم "Web Design" اهداف خود را به صورت کامل و شفاف مشخص نمایید.برای مثال باید به این سوال پاسخ دهید:

 

1 سایت شما برای چه کسانی قرار است ساخته شود؟

2 در چه بازه سنی هستند؟

3 انتظار آن ها از یک سایت فعال در زمینه کاری شما چیست؟

4 آیا قصد فروش آنلاین دارید یا فقط قصد اطلاع رسانی و دیده شدن را دارید؟

و البته خیلی سوال های دیگر که به شما کمک می کنند پرسونای مخاطب هدف را به درستی تشخیص دهید و یک وب سایت حرفه ای برای آن ها طراحی نمایید.

طراحی سایت با اصول سئو

 

آف دیزاین

اگر قصد طراحی سایت را دارید، پیشنهاد می کنم قبل از هر اقدامی ، عبارت " سفارش طراحی سایت اف دیزاین " را در گوگل جستجو نمایید، سپس ویدئویی که در این صفحه وجود دارد را مشاهده نمایید.

 

این ویدئو کوتاه کمک می کند تا یک دید درست داشته باشید و بتوانید با شرکت های مختلف وب دیزاین، به صورت حرفه ای مذاکره نمایید.

 

 

منبع : ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: