April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۸۴۴
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
0
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عزم جدی برای افزایش تولید گوشت مرغ در سطح استان خبر داد و گفت: یکی از سیاست های سازمان برای تحقق این هدف، احداث مزرعه های پرورش مرغ (مگافارم) در استان تهران است.

افزایش تولید گوشت سفید با احداث مزرعه های پرورش مرغ در تهران

 

به گزارش پول نیوز،"ایوب فصاحت" در جلسه رصد و پایش نهاده های کشاورزی که با حضور معاونان و مدیران تولیدات گیاهی و دامی استان برگزار شد به بررسی مسائل و مشکلات این ۲حوزه و نقش بسیج در این زمینه پرداخت.

 

وی با اشاره به تلاش همه جانبه برای تامین گوشت مرغ از اسفندماه سال گذشته اظهار داشت: صنعت مرغداری ما در یکسال اخیر با سیاست اشباع بازار پیش رفت، درحالیکه استان تهران علاوه بر تامین نیاز خانوار، مصارف صنعتی کل کشور را نیز تامین می کرد.

 

فصاحت با تاکید بر نظارت هرچه دقیق تر بر روند توزیع از مبدا تا بازار عمده افزود: از سوی جهاد کشاورزی، دامپزشکی و دستگاه های مرتبط و نیز با بهره گیری از ظرفیت بسیج اکیپ هایی را برای کنترل بازار درسطح عمده فعال کردیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: این اکیپ ها رصد و پایش دقیق را برعهده دارند و درسطح خرده فروشی نیز این وظیفه برعهده تعزیرات و اداره صمت است.

 

وی از عزم جدی برای افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تولید مرغ استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: برای رسیدن به این هدف، احداث مگافارم های پرورش مرغ را در دست بررسی داریم که بالغ بر ۵۰۰ هزار مرغ گوشتی در هریک از این واحدها پرورش خواهد یافت.

 

منبع :ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: