April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۰۲۳
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
0
مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: صدور مجوز بین استانی توسط فرمانداری تهران متوقف شد.

مجوز تردد بین شهری توسط فرمانداری تهران صادر نمی‌شود

به گزارش پول نیوز، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از متوقف شدن صدور مجوز بین استانی توسط فرمانداری تهران خبر داد.

ایمان قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باتوجه به تاکید وزیر کشور و فرمانده قرار گاه عملیاتی مبارزه با کرونا  از روز دوشنبه هفته جاری ٢٨ تیرماه که مصادف با تعطیلی عید سعید قربان است، ترد بین شهری به کلیه استان‌ها ممنوع است.

وی تاکید کرد: در این راستا هیچ گونه صدور مجوز تردد نخواهیم داشت.

قربانی ادامه داد: از همشهریان می خواهیم از مراجعه بی مورد به فرمانداری تهران خودداری کنند چرا که صدور مجوز تردد توسط فرمانداری تهران صادر نمی شود.

وی اذعان داشت: مردم باید توجه داشته باشند با توجه به افزایش بستری در بیمارستان‌های تهران به دلیل شرایط قرمز کرونایی و همچنین با هدف حفظ سلامت جامعه، کمک به کادر درمان و توجه به پروتکل های ابلاغی توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا از رفتن به مسافرت های غیر ضروری خوداری کنند. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: