April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۱۴۲
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۵
0
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، از استقرار پلیس راهور در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

حضور پلیس راهور در مبادی ورودی شهرهای قرمز و نارنجی / میزان جریمه سفر اعلام شد

به گزارش پول نیوز، رئیس پلیس راهور ناجا از اعمال جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی تردد به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا به ابلاغ مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره و اظهار داشت: با توجه به پیک پنجم کرونا و قرار گرفتن ۱۶۹ شهر در وضعیت قرمز و ۱۶۶ شهر در وضعیت نارنجی ماموران پلیس راهور ناجا در تمام مبادی ورودی و خروجی شهر های قرمز و نارنجی مستقر بوده و نسبت به اعمال قانون به صورت حضوری و چهره به چهره و ثبت تخلف توسط دوربین ها اقدام خواهند کرد.

 وی گفت: بر اساس آخرین مصوبات قرارگاه مقابله با کرونا مقرر شد استان تهران و البرز از فردا سه‌شنبه تا پایان وقت اداری یکشنبه تعطیل باشند.

رئیس پلیس راهور ناجا به حضور مأموران پلیس راهور در ۱۴ مبادی ورودی و خروجی این دو استان و اعمال محدودیت‌های تردد از امروز ساعت ۱۸ تا ساعت ۷ روز دوشنبه اشاره و اعلام کرد: ناوگان عمومی حمل بار و مسافر از این محدودیت‌ها مستثنا خواهند بود.

 وی در خصوص مجوزهای صادر شده از سوی فرمانداری گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور تمام مجوزهای صادر شده باطل می شوند.

 سردار هادیانفر در خصوص چگونگی رفتار با رانندگانی که اصرار بر سفر دارند گفت: هیچ مجوزی برای انجام سفر پذیرفته شده نیست؛ ماموران  به رانندگان تذکر داده و آنها را به انصراف از سفر دعوت می کنند، در صورتی که اصرار به سفر باشد اعمال قانون انجام شده و تردد به شهر قرمز یک میلیون تومان و شهر نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: