April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۵۲۰۰
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
0
فرمانده انتظامی یزد گفت: ۶۰ درصد از جانباختگان حوادث رانندگی استان را موتورسیکلت سواران تشکیل می‌دهند.

تازه‌ترین خبرهای انتظامی استان یزد

 

به گزارش پول نیوز،سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد در کمیسیون کاهش تصادفات پلیس راهور استان با تاکید بر برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز گفت: با کسانی که با انجام حرکات نمایشی و سرعت بالا جان خود و دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند با شدت برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو علت تامه ۸۰ درصد از تصادفات شهری استان است ادامه داد: در آغوش داشتن کودک و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی نیز از مهمترین دلایل بروز این حوادث است.

 

رئیس پلیس استان یزد گفت: حفظ نظم و انضباط ترافیکی یکی از اولویت‌های مهم پلیس راهور استان است که با توجه به افزایش برخی حوادث ترافیکی و به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه ناگوار؛ با تخلفات حادثه ساز برخورد جدی تری خواهد شد.

 

بهدانی فرد یادآور شد: از مردم فهیم و قدرشناس استان که همکاری خوبی با پلیس در جهت ارتقای امنیت آمد و شد و کاهش حوادث رانندگی را دارند قدردانی می‌کنم.

 

حمل گازوئیل قاچاق در کمربندی یزد

*فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک نفتکش ۲۷ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

 

بهدانی فرد افزود: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل محور "کمربندی" یزد یک دستگاه تریلی "ولوو" را به ظن حمل سوخت قاچاق متوقف کردند.

 

وی ادامه داد: با بررسی های لازم مشخص شد این تریلی نفتکش حامل این میزان گازوئیل قاچاق است که به همین منظور خودرو متوقف و یک متهم نیز دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله سوختی کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند خاطرنشان کرد: متهم که قصد انتقال این محموله از استان های مرکزی به شرق کشور را داشت به مراجع قانونی معرفی شد.

 

محموله حشیش از سمند کشف شد

*فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس ۸۶ کیلو حشیش کشف شد.

 

بهدانی فرد افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدام گسترده اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله موادافیونی از طریق محورهای مواصلاتی یزد به دیگر استان ها را دارند.

 

وی ضمن اشاره به رصد اطلاعاتی و شناسایی خودرو سواری "سمند" حامل موادافیونی افزود: ماموران خودرو را در محور "مهریز- یزد" متوقف و در بازرسی انجام شده این میزان حشیش را کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری که دستگیری آنها در دستور کار پلیس، قرار دارد.

 

توقیف پژو متخلف توسط ماموران پلیس راه "ابرکوه-خاتم"

*رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه "ابرکوه-خاتم" یک دستگاه سواری "پژو" را به علت تخلفات حادثه ساز و همچنین دستکاری در ارقام پلاک متوقف و روانه پارکینگ کردند.

 

سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" افزود: ماموران پلیس راه "برکوه-خاتم" هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو را به علت تخلفات حادثه ساز متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پلیس پس از بازنگری مدارک متوجه شدند راننده خودرو در ارقام پلاک دستکاری کرده و آن را پوشانده است که به همین منظور خودرو به پارکینگ پلیس منتقل شد.

 

حاجی ده آبادی خاطرنشان کرد: راننده متخلف نیز به مراجع قانونی معرفی شد.

 

منبع :ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: