April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۱۰۱
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۲
0
نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس گفت:مجوز جذب ۱۵ هزار نفربرای کارنامه سبزهای شاغل در آموزش و پرورش اخذ شد.

 

به گزارش پول نیوز، منصور شکرالهی درباره جذب ۱۵ هزار نفربرای کارنامه سبزهای شاغل در آموزش و پرورش،گفت: مجوز جذب ۱۵ هزار نفربرای کارنامه سبزهای شاغل در آموزش و پرورش اخذ شد.

نماینده مردم کهنوج و منوجان و رودبارجنوب و قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادقابل توجهی از داوطلبین ماده ۲۸، دارای کارنامه سبز آزمون استخدامی وزارت آموزش وپرورش درحوزه انتخابیه پنج شهرستان جنوبی بود، با پیگیری هایی که جهت جذب این عزیزان برای رفع کمبود نیروی انسانی آموزش دیده در پنج شهرستان جنوبی در مجلس صورت گرفت، این پیگیری به نتیجه رسید.

نماینده پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجوز جذب پانزده هزار نفر از کارنامه سبزهای آموزش و پرورش، از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شد.

منصور شکرالهی تصریح کرد: جهت تکمیل ظرفیت کدهای استخدامی وزارت آموزش و پرورش موسوم به ماده ۲۸، مجوز جذب این نیروها از سوی سازمان اداری و استخدامی کشورنیز صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: با صدوراین مجوز،بزودی شاهد جذب همه عزایزانی که بدون منت ،باتلاش وکوشش بی وقفه خود، با کمترین امکانات در حوزه آموزش وپرورش پنج شهرستان جنوبی درحال خدمت بودند؛ به استخدام رسمی آموزش وپرورش درخواهند آمد و با خاطری آسوده به کارتعلیم وتربیت خود درپنج شهرستان جنوبی کرمان خواهند پرداخت.

منبع: شناسنامه قانون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: