April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۶۱۸۵
۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
0
خباز گفت: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی پیش از انتخابات قول دادند و مردم هم به استناد همان قول به ایشان رای دادند بتوانند شرایط مناسبی را در کشور به وجود آورند تا از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت کشور استفاده شود.
یک پیش بینی از آینده سیاسی روحانی بعد از دوران ریاست جمهوری
به گزارش پول نیوز، یک چهره اصلاح طلب گفت: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی پیش از انتخابات قول دادند و مردم هم به استناد همان قول به ایشان رای دادند بتوانند شرایط مناسبی را در کشور به وجود آورند تا از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت کشور استفاده شود.

محمدرضا خباز، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، درباره موقعیت حسن روحانی در دوران پساریاست جمهوری اظهار کرد: آقای روحانی واقعا ظرفیت خوبی است؛ دولت اول ایشان دولت موفقی بود، در دولت اول ایشان تورم ۴۴ درصد را یک رقمی کرد، در دولت اول رشد اقتصادی منفی را مثبت کرد، در دولت اول تراز بازرگانی کشور مثبت شد و قدم‌های بسیار مؤثری برداشتند، بنابراین این ظرفیت وجود دارد. طبیعی است که ایشان یک مدتی به دلیل اذیت و آزار‌هایی که منتقدین بی انصاف نسبت به ایشان انجام دادند باید استراحت و مطالعه کند تا از نظر روحی آمادگی فعالیت‌ها را داشته باشند.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: همه نوع فعالیتی برای ایشان ممکن و میسر است، اما نمی‌دانم ایشان می‌خواهد چکار کند. من اطلاعی ندارم و اصلا ایشان را از زمانی که استاندار بودم ندیدم، اما در کل این ظرفیت حیف است، چون این ظرفیت برای فرد نیست و برای کشور است و می‌توان از این ظرفیت به نفع کشور استفاده کرد البته باید ببینیم شرایط زمان و مکان دولت بعدی چقدر اجازه فعالیت به جریانات سیاسی می‌دهد، آیا قصدشان انسداد است یا قصدشان باز شدن راه گفتگو است؟ آیا دنبال مونولوگ هستند یا دنبال گفتگو؟ دولتی که گفتگو را سر لوحه کار خودش قرار ندهد حتما محکوم به شکست است؛ بنابراین تبعیت از مونولوگ و مخالفت با گفتگو و استفاده از نظرات مخالفین شکست را در پی دارد.

خباز در پایان تاکید کرد: امیدواریم همانطور که آقای رئیسی پیش از انتخابات قول دادند و مردم هم به استناد همان قول به ایشان رای دادند بتوانند شرایط مناسبی را در کشور به وجود آورند تا از همه ظرفیت‌های کشور برای پیشرفت کشور استفاده شود.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: