April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۱۷۶۵
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
0
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در خبر داد:تصویب نهایی رتبه بندی معلمان روز یکشنبه در مجلس
تصویب نهایی افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق معلمان در هفته بعد
احمدی لاشکی معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت:با صراحت و شفافیت تمام اعلام می‌کنم که همه ما و همه کشور مدیون معلمان عزیز هستیم و باید همه با هم برای ارتقاء عزت و کرامت و منزلت و معیشت معلمان تلاش کنیم.

طبق تاکیدات سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و نظر مساعد و تاکید جناب آقای قالیباف و پیگیری‌های های آقایمنادی و بنا به درخواست ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس طرح رتبه بندی معلمان بدون نوبت یکشنبه این هفته مورخه ۲۵ مهرماه در صحن علنی مجلس بررسی و با لطف و عنایت پروردگار عالم و پیگیری‌های کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصویب خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست. نباید کم‌کاری در سیستم باعث چالش دیگری در آموزش و پرورش باشد و ضروری است صدور ابلاغ و کلاس‌بندی و ساماندهی نیروی انسانی تسریع یابد.

وی با اشاره به انعقاد توافق سه‌جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: از اقدامات مؤثری که در راستای سرعت گرفتن سندسازی املاک آموزش و پرورش صورت‌گرفته امضای این تفاهم‌نامه بود.

احمدی لاشکی تصریح کرد: براساس این تفاهم‌نامه اداره ثبت اسناد، املاک و بنیاد مسکن در کارگروهی که به همین منظور تشکیل شده است کمک‌رسان آموزش و پرورش خواهند بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به افزایش بودجه آموزش و پرورش ابراز کرد: مجموعه اعتبارات وزارت آموزش و پرورش و سازمان‌های تابعه آن بدون اعتبارات متفرقه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نسبت به اعتبارات سال گذشته افزایش یافته است.

گفتنی است، در صورتی که میانگین حقوق یک معلم حدود ۷ میلیون تومان باشد و بحث ۸۰ درصد حقوق استاد یار عضو هیئت علمی تصویب شود باید منتظر افزایش ۵ تا ۶ میلیون تومانی حقوق بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: