April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۳۷۷۵
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
0
یک چهره سیاسی و رسانه‌ای اصلاح‌طلب جزئیات جلسه اخیر اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور را تشریح کرد.
رئیسی گفت به دنبال حل مشکلات مردم است، نه کسب محبوبیت
شهاب طباطبایی چهره سیاسی اصلاح طلب ، در رابطه با دیدار اخیر رئیس جمهور با اصلاح طلبان و رسانه‌های اصلاح طلب و محور‌های گفتگو در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه دوستان نقد و پیشنهاداتی در حوزه‌های مختلف به آقای رییسی داشتند و بیشتر موضوعات اقتصادی و معیشت مردم مطرح شد و موضوع انتخابات یکی از موضوعات جدی بود، مسائلی در حوزه سیاست خارجی و برجام هم مورد بحث قرار گرفت.

او افزود: آقای رییسی در ماجرای نظرات و پیشنهادات تاکید و محور مشخصی داشتند، رئیس جمهور تاکید کردند که ما همه روی مسائل و نکات و محور‌ها اشتراک نظر داریم. اینکه امید آفرینی و برون رفت از مشکلات را همه قبول داریم و تقریبا در اولویت‌ها همه اتفاق نظر داریم، مهم این است که درباره روش‌ها شاید اختلاف نظری وجود داشته باشد که تلاش من این است که برای تک تک مسائل و موضوعات اتفاق نظر باشد، حداقل به این صورت پیش برویم که هر طرح سیاسی و اقتصادی مد نظر داریم مورد تائید ۸۰ درصد از کارشناسان باشد.

طباطبایی تاکید کرد: نکته دیگری که رییسی بر آن تاکید داشت این بود که محاسبه من برای اینکه طرحی اجرایی شود منفعت مردم است و نه اینکه آبرو و میزان محبوبیت خود من، پیشنهاد ما این بود که رسانه‌ها پیگیر سفر‌های استانی باشند و بر آن‌ها نظارت داشته باشند، رئیس جمهور هم با این موضوع موافق بود.

این چهره اصلاح طلب خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در این جلسه به نقد منصفانه تاکید داشتند و یادآوری کردند که از نقد منصفانه استقبال می‌کنند البته نقدی که پیرو آن حل مساله مطرح شود و خلاصه به یک نقد ساده نباشد، ایشان تاکید داشتند که روشی که در پیش گرفته اند تخریب دولت‌های قبلی نیست. نگاه به آینده و حل مسائل است و بنا ندارند که به این برگردند که در گذشته چه اتفاقی افتاده است و افق رو به آینده برای ما مهم است.

طباطبایی افزود: در این جلسه در مورد انتصابات اعتراض‌هایی وارد شد و ایشان گفتند تضمین ندارم که حتما همه آدم‌ها را نگه دارم و هم رصد تدریجی داریم و هم رصد سالانه داریم و اگر کسی نتوانست با برنامه‌ها همراه باشد و خوب اجرا کند اینطور نیست که عهد بسته باشیم که تا آخر با ایشان می‌مانیم. در مورد تعامل با دنیا گفتند که اینطور نیست که ما غرب را کنار گذاشته باشیم. من مذاکراتی با فرانسوی‌ها دارم و می‌خواهم مذاکرات خوب و کاربردی باشد و تعامل را در عمل پیش خواهیم برد نه در حرف.

او ادامه داد: رییس جمهور در مورد بنزین گفتند حداقل ده جلسه در مورد مساله بنزین داشتند و به دنبال راه حلی اساسی در مورد مساله بنزین بودند.

طباطبایی در مورد مشکلات در مطبوعات کشور ادامه داد: موضوع بعدی که د رجلسه مطرح شد کاغذ برای مطبوعات بود و گفتند در داخل امتحانی می‌کنیم و اگر نشد واردات را در دستور کار داریم.

او افزود: در مورد دوز سوم واکسن هم رئیس جمهور برنامه‌های خود را شرح داد و گفت اگر تامین کننده داخلی نتوانست و دیدیم فرصت از دست می‌رود به سراغ واردات می‌رویم. این جزو مواردی بود که همه به دلیل قاطعیت ایشان در موضوع واکسن تشکر کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: