April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بیمه رازی در مراسم شب یلدای شرکت:
کد خبر: ۳۶۷۵۱۳
۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
0
مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به فداکاری شهدا گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه که منجر به برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می‌شود به واسطه جان فشانی شهدا است.
امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا است
به مناسبت شب یلدا خانواده بزرگ بیمه رازی بار دیگر در کنار هم جمع شدند.

در این مراسم، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر مولفه قدرشناسی گفت: شرکت بیمه رازی قدردان زحمات نیروی انسانی خود است به همین دلیل باید قدرشناس و قدردان شهدای کشور باشیم، زیرا این آرامش خاطر که در حال حاضر وجود دارد و عاملی می‌شود که دورهمی خانوادگی و دوستانه در مناسبت‌های ملی و مذهبی رخ دهد، به پاس رشادت‌ها و جان فشانی شهدای کشور است.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اهمیت، جایگاه و توان نیروی انسانی شرکت و شبکه فروش، گفت: در ماه‌های اخیر موفقیت‌های بسیار خوبی برای شرکت به ثبت رسیده که این مهم به واسطه تلاش نیروی انسانی شرکت در ستاد و شبکه فروش بوده است.

او ادامه داد: در ۱۰ ماهه اخیر شرکت بیمه رازی با تاکید بر اصلاح ساختار مالی شرکت، برنامه‌ریزی‌های خود را در زمینه توانگری مالی، پرداخت خسارت، کسب قبولی اتکایی و افزایش سرمایه را عملیاتی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به اقدامات زیربنایی یادآور شد: شرکت بیمه رازی از بعد نرم افزاری و سخت افزاری رشد و توسعه قابل توجهی را از آن خود کرده است.

جباری بیان کرد: عملکرد بیمه رازی افتخارآمیز است و نرخ رشد بیمه رازی در سالجاری نسبت به معدل صنعت بیمه ۲.۵ برابر است و این مهم تنها با تلاش و همدلی همکاران رقم خورده است.

او تاکید کرد: شرکت بیمه رازی به دنبال کسب پرتفو به هر قیمتی نیست و این شرکت به دنبال آن است تا خدمات به‌روز و نوآورانه را در مسیری آسان و با تکیه بر فناوری اطلاعات در اختیار مشتریان و بیمه گزاران خود قرار دهد.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به توجه ویژه به شبکه فروش از سوی بیمه رازی، خاطرنشان کرد: چرخه تعالی و موفقیت دارای دو عنصر جدی، سرمایه انسانی و مشتریان است که مبنای شروع چرخه تعالی، سرمایه انسانی شرکت خواهد بود.

جباری خط ارتباطی شرکت به مشتریان را نمایندگان و کارگزاران دانست و گفت: رویکرد شرکت بیمه رازی حفظ و حمایت از نمایندگان، کارگزاران و شبکه فروش است تا بتوانند با قدرت بیشتری در فضای رقابتی بازار بیمه به فعالیت بپردازند.

او افزود: یکی از وظایف مهم در شرکت بیمه رازی ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت است که با اصلاح ساختار شرکت با تاکید بر پنچ چرخش استراتژیک در این زمینه اتفاقات مهمی رخ داده است.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: شرکت بیمه رازی به دنبال آن است در راستای تسهیل گری در ارائه خدمات از فناوری‌های به‌روز استفاده کند که این مهم تاثیر قابل توجهی در فرآیند‌های شرکت و بیمه گزاران خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: