May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۹۱۳
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
0
«حمد بن جاسم آل ثانی» نخست وزیر سابق قطر هشدار داد که هرگونه شیطنت و خرابکاری علیه ایران به طور مستقیم بر کشور‌های منطقه تأثیر خواهد گذاشت.
نخست وزیر سابق قطر نسبت به هرگونه شیطنت علیه ایران هشدار داد
«روسیا الیوم»، حمد بن جاسم در صفحه توییتر خود نوشت: توافق آتی ایران و کشور‌های غربی در زمینه فعالیت هسته‌ای این کشور فرصت مهمی برای کاهش تنش در منطقه خواهد بود، به ویژه اینکه هرگونه شیطنت و اقدام خرابکارانه علیه تهران مستقیماً بر کشور‌های منطقه تأثیر خواهد گذاشت و منافع ما را در کوتاه مدت و بلندمدت تامین نمی‌کند.

هشتمین دور مذاکرات هسته‌ای ایران در وین پایتخت اتریش روز دوشنبه ۲۷ دسامبر (۶ دی) پس از موافقت ایران با از سرگیری مذاکرات و با هدف احیای توافق هسته‌ای آغاز شده است.

این مذاکرات در حالی از سر گرفته می‌شود که دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا در سال ۲۰۱۸ به طور یک جانبه از این توافق خارج شد.

صهیونیست‌ها که نگرانی شان از اقتدار ایران در مذاکرات وین این روز‌ها به اوج رسیده و شاید خود را برای پذیرش شکستی دیگر آماده کرده اند، نارضایتی خود از این مذاکرات را پنهان نکرده و با لفاظی به دنبال ایران هراسی و فشار بر طرف‌های مذاکره کننده با ایران هستند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: