April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
قیمت سکه و طلا پایین رفت
کد خبر: ۳۷۰۴۷۹
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
0
بازار ارز و طلا امروز شاهد کاهش قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت درهم بود.
پیام جدید برجامی به بازار دلار
بازار ارز تهران امروز هم مانند روز گذشته شاهد کاهش قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با ۱۷۰ تومان کاهش بر روی ۲۷ هزار و ۶۲۰ تومان قرار گرفت.

دلار در نیمه معاملات نقدی امروز بار دیگر پایین رفت و با ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان مبادله شد. این قیمت نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان ریزش کرده بود. اما در بازار متشکل ارزی قیمت دلار آمریکا بر مدار افزایش قرار گرفت. قیمت دلار در این بازار ۸۰ تومان بر ارزش خود افزود و به ۲۴ هزار و ۹۷۶ تومان رسید.

قیمت دلارو یورو در صرافی ملی چند؟
صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ در ساعت ۱۲:۴۲ دقیقه به وقت تهران قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا را ۲۴ هزار و ۸۶۵ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵ هزار و ۱۵۵ تومان اعلام شد. همچنین براساس صرافی ملی قیمت خرید یورو امروز ۲۸ هزار و ۶۳۱ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸ هزار و ۹۱۹ تومان است.

افت قیمت درهم
قیمت درهم در بازار امروز ۷ هزار و ۵۴۰ تومان بود که نسبت به رو گذشته ۱۰ تومان عقب نشینی کرده بود. قیمت درهم در نیمه روز به ۷ هزار و ۵۱۰ تومان رسید. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۷ هزارو ۵۸۴ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

قیمت سکه و طلا پایین رفت
قیمت اونس طلا در بازار امروز تقریبا ۵ دلار کاهش یافت. این فلز زرد رنگ جهانی امروز با ۱۷۹۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار بر مدار نزول قرار گرفت. قیمت طلا امروز ۵ هزار و ۶۰۰ تومان ارزان شد و با ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان مبادله شد. قیمت سکه هم به دنبال افت قیمت طلا جهانی ۴۵ هزار تومان پایین رفت و به ۱۲ میلیون و ۲۰۵ هزار رسید. با احتساب قیمت ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۶۶۴ هزار تومان به دست آمد و حباب سکه نیز ۴.۰۶۳ درصد بود.

پیام باقری به بازار دلار
در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار امروز اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره برجام برجسته شد. محمود عباس‌زاده گفت: در جلسه دیروز کمیسیون آقای باقری اعلام کرد که تابه‌حال هیچ گفتگوی مستقیمی با آمریکایی‌ها نداشته‌ایم. با وجود مثبت و روبه جلو بودن روند مذاکرات، هنوز مسائل مهمی باقی مانده است که باید بر سر آن مذاکره و توافق شود. حق ماست که تمام تحریم‌ها لغو شود لیکن تا به امروز حریف لغو بخشی از آن‌ها از آن‌ها را پذیرفته است. مجموعه قراین و شواهد نشان می‌دهد شرایط برای یک توافق خوب و برد- برد آماده است به شرط اینکه غربی‌ها هم حسن نیت و جدیت داشته باشند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: