کد خبر: ۳۷۰۷۹۹
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
0
معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) گفت: با آغاز موج جدید کرونا، روند بستری‌ها افزایش پیدا یافته، به طوری که ما را مجبور به بازگشایی و ایجاد بخش‌های کرونایی در بیمارستان کرده است.
بازگشت بخش‌های کرونایی به بیمارستان‌ها
مهدی برزگر، معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص)، درباره آخرین تعداد بستری‌ها در این بیمارستان، اظهار کرد: با آغاز موج جدید کرونا، روند بستری‌ها در ایام کرونا افزایش یافته است، به طوری که ما را مجبور به بازگشایی و ایجاد بخش‌های کرونایی در بیمارستان کرده است.

وی اضافه کرد: تا به امروز دو بخش بستری و آی‌سی‌یو را در بیمارستان بازگشایی کردیم و به مروربا افزایش تعدادمبتلایان، بخش‌های جدید آماده و بازگشایی خواهند شد.

اُمیکرون در کمین سالمندان جامعه

معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تأکید کرد: در موج ششم کرونا، حدود ۸۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند که اغلب آن‌ها را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی یادآور شد: از نظر دارو و تجهیزات هیچ کمبودی نداریم و تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. همچنین این بیمارستان آمادگی لازم برای بستری کردن بیماران را داراست و در همین رابطه نیز کلینیک‌های سرپایی تنفسی دایر شده و به مرور کلینیک‌ها در شیفت‌های بعدی اضافه می‌شود.

تب، تنگی نفس و گلودرد شایع‌ترین علائم ابتلا به اُمیکرون

برزگر با اشاره به سن مبتلایان به اُمیکرون، ابراز کرد: تعداد بیماران بستری شده زیر ۲۰ سال در این بیمارستان چشمگیر نیست و مبتلایان به کرونا با علائمی مانند تنگی نفس، گلودرد و تب مراجعه می‌کنند. تاکنون میزان فوتی‌های بیمارستان به نسبت پیک گذشته، روند نزولی را در پیش گرفته است.

معاون اجرایی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) بر مقابله با کرونا در سطح جامعه و مراکز درمانی تأکید و عنوان کرد: در حال حاضر بخشی از کارکنان ما درگیر کرونا شده‌اند و این به سبب انتشار سریع ویروس امیکرون است. این ویروس از بیماران به پرستاران و کادر درمان و برخی نیرو‌های خدماتی ما منتقل شده است.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: