May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۲۵۸
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
0

اگر قصد فعالیت در بازار فارکس را دارید، انتخاب بروکر فارکس اولین قدم برای شروع فعالیت شما است. بروکر‌ها یا همان کارگزاری‌های فارکس، به عنوان یک رابط میان شما و بازار‌های بین‌المللی عمل می‌کنند. بدیهی است که اعتبار، سرعت، امنیت و شفافیت کاری یک بروکر می‌تواند در سود و ضرر ما تأثیر‌گذار باشد. به همین دلیل لازم است که قبل از شروع فعالیت در فارکس، حتماً بروکر‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنید، تا ببینید کدام کارگزاری برای شما مناسب‌تر است.

داشتن رگوله معتبر، پشتیبانی سریع به زبان فارسی، سرعت بالا در انجام معاملات و غیره، تنها جزئی از امتیازات یک بروکر فارکس معتبر می‌باشد.

بروکر‌ها تلاش می‌کنند با ارائه خدمات متمایز و پاداش‌هایی به مشتریان خود، هرچه بیشتر آن‌ها را به سمت خود جذب نمایند. یکی از روش‌های جذب مشتری در میان بروکر‌ها، دادن بونوس‌های معاملاتی به آن‌ها است. این بونوس ها ممکن است شرایط استفاده متفاوتی در میان بروکر‌ها داشته باشند، اما هدف همگی آن‌ها جذب مشتری بیشتر است. به همین دلیل بسیاری از کاربران تمایل دارند در بروکرهایی ثبت نام کنند که به آن‌ها بونوس می‌دهند.

اگر نمی‌دانید که کدام بروکر فارکس برای شما مناسب است، ما در این مطلب به معرفی برخی از بروکرها می پردازیم تا با عملکرد آنها بیشتر آشنا شوید.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان 2022

در حال حاضر بروکر‌های زیادی در فارکس فعالیت می‌کنند، اما تعداد اندکی از آن‌ها ویژگی‌های مناسب برای معامله گران ایرانی را دارند. پیشنهاد می‌کنیم لیست تمام بروکر‌های معتبر که با ایرانیان کار می‌کنند را از صفحه بهترین بروکر فارکس مشاهده نمایید. همچنین از طریق این صفحه میتوانید بروکر فارکس با بونوس بدون واریز را برای خود انتخاب کنید.

یک بروکر فارکس مناسب برای معامله‌گر ایرانی باید اول از همه از زبان فارسی پشتیبانی کند. این شامل وب سایت و بخش پشتیبانی بروکر می‌شود. همچنین باید از روش‌های واریز و برداشت ریالی پشتیبانی کند. این موضوع می‌تواند در کاهش هزینه‌های کارمزد، و تسریع در نقل و انتقالات تأثیرگذار باشد.

در ادامه به معرفی دو بروکر معتبر که بیشترین کاربران ایرانی را در خود دارند می‌پردازیم. همچنین در هر دو بروکر زیر بونوس ثبت نام وجود دارد.

بروکر آلپاری

راهنمای انتخاب بهترین بروکر فارکس

کمتر معامله‌گر ایرانی پیدا می‌شود که در فارکس فعالیت کند و نام بروکر آلپاری را نشنیده باشد. این بروکر فارکس می‌تواند به راحتی نیاز‌های معاملاتی و تجاری شما را در بازار بین‌المللی فارکس برآورده کند. بروکر آلپاری بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از ۵۰۰ هزار ایرانی در آن مشغول به کسب درآمد دلاری هستند.

تنوع زیاد در حساب‌های معاملاتی، کمیسیون و اسپرد پایین، سرعت بالا در انجام دستور‌های معاملاتی، وب سایت به زبان فارسی، پشتیبانی ۲۴ ساعته به زبان فارسی و غیره، تنها بخشی از ویژگی‌های این بروکر فارکس بین‌المللی می‌باشد.

بروکر آلپاری مجوز‌های کافی برای فعالیت در فارکس را دارد و شما به راحتی می‌توانید با خیال آسوده در آن سرمایه‌گذاری کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن تمامی جزئیات و بررسی کامل این بروکر، صفحه آلپاری را مشاهده نمایید.

بروکر آلپاری در هر دوره، بونوس‌های جذابی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد.

 

بروکر روبو فارکس

راهنمای انتخاب بهترین بروکر فارکس

بروکر روبو فارکس را می‌توان یکی از حرفه‌ای‌ترین کارگزاری‌های فعال در بازار فارکس دانست. این بروکر دارای سابقه طولانی فعالیت در بازار می‌باشد و توانست در تمام این سال‌ها نیاز‌های معامله‌گران را به خوبی برآورده کند.

بروکر روبو فارکس در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد و در حال حاضر به کاربران ایرانی نیز خدمات ارائه می‌دهد. این بروکر رگوله معتبر بین‌المللی CySec را دارد و همچنین از طریق رگوله IFSC، ایرانیان را پوشش می‌دهد.

پشتیبانی از اکثر پلتفرم‌های معاملاتی، تعداد نماد قابل معامله بسیار بالا، امکان معامله رمز ارز‌ها، پشتیبانی فارسی، پشتیبانی از روش‌های نقل و انتقال ریالی و غیره، روبو فارکس را به یکی دیگر از بروکر‌های معتبر فارکس تبدیل کرده است.

همچنین این بروکر بونوس رایگان 30 دلاری به مشتریان خود پرداخت می‌کند. شما تنها با ثبت نام در این بروکر 30 دلار به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

اگر تمایل دارید تا تمامی جزئیات بونوس‌ها و آموزش‌های لازم در زمینه این بروکر را مشاهده کنید، حتما صفحه روبو فارکس را مطالعه کنید.

در کنار آلپاری و روبوفارکس، بروکر آمارکتس و بروکر ارانته نیز از بروکرهای پرطرفدار بازار هستند.

بروکرهای بین المللی | بهترین بروکر فارکس در آمریکا

راهنمای انتخاب بهترین بروکر فارکس

حالا که با دو بروکر معتبر فارکس که به ایرانیان خدمات ارائه می‌دهند آشنا شدید، شاید از خود بپرسید که چرا در بروکر‌های معتبر بین‌المللی ثبت نام نکنیم!

متأسفانه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی، امکان ثبت نام در اکثر بروکر‌های فارکس بین‌المللی وجود ندارد. از آنجا که فعالیت کارگزاری‌ها در زمینه مالی است، لذا باید تحت قوانین موجود کشورهای خود فعالیت کنند و گزارش‌هایی به مراکز ذیصلاح ارائه دهند. به همین دلیل امکان فعالیت و همکاری آن‌ها با کشور‌های تحریم شده وجود ندارد.

بروکر معتبر جهانی XM و interactivebrokers.com ، دو نمونه از کارگزاری‌های بین‌المللی هستند که به صورت حرفه‌ای و با بهترین مزایا در حال فعالیت هستند، که متأسفانه امکان ثبت نام کاربران ایرانی در آن‌ها وجود ندارد.

لازم به ذکر است به دلیل وجود همین شرایط، افراد سودجو با تأسیس و راه‌اندازی بروکر‌های نامعتبر، سعی در بالا کشیدن پول مشتریان خود دارند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً در انتخاب بروکر فارکس، دقت لازم را داشته باشید.

ما در این مطلب تلاش کردیم با شرح خلاصه‌ای از نکات مهم در زمینه انتخاب بروکر فارکس، شما را در تصمیم‌گیری بهتر یاری دهیم. استفاده از منابع معتبر نقد و بررسی بروکرهای فارکس، می‌تواند شما را در انتخاب بهتر کمک کند. وب سایت اینترنتی iranbroker.org می‌تواند به عنوان یک مرجع حرفه‌ای و تخصصی در زمینه نقد و بررسی بروکر‌ها، انتخاب را برای شما آسان‌تر کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: