April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۷۳۴
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
سرویس اشتراکی جدید اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور سالانه آیفون‌های جدید را بخرند و در صورت تمایل اشتراک گوشی‌ها را تمدید کنند.
اپل آیفون هایش را به صورت سرویس اشتراکی به فروش می‌رساند
طبق گزارش جدیدی از بلومبرگ که مارک گورمن، نویسنده آن نوشت، سرویس اشتراکی اپل ممکن است سال آینده ارائه شود، ظاهراً اپل در حال کار روی فروش آیفون و آی‌پد خود به عنوان بخشی از خدمات اشتراک سخت‌افزاری است.

این حرکت با فشار مداوم اپل به سمت خدمات اشتراک به عنوان یک کل مطابقت دارد. در چند سال گذشته، اپل به طور فزاینده‌ای از سرویس‌های اشتراکی مانند Apple Music، Apple TV Plus، Apple News Plus، Apple Fitness Plus و Apple Arcade به عنوان جریان‌های درآمدی جدید استفاده کرده است. بسیاری از این سرویس‌ها قبلاً در بسته‌های اپل وان این شرکت نیز ادغام شده‌اند.

آیفون های اپل

ما قبلاً شاهد تغییر مشابهی در بخش سخت‌افزاری بوده‌ایم: اپل در سال ۲۰۱۹ یک مدل اشتراک ماهانه برای ضمانت‌های تمدید شده AppleCare خود اضافه کرد. طبق گزارش بلومبرگ، هزینه ماهانه قیمت دستگاه بر ۱۲ یا ۲۴ ماه تقسیم نخواهد شد، بلکه هزینه ماهانه هنوز نامشخص خواهد بود و احتمالاً گزینه ارتقاء به سخت‌افزار جدید در زمان عرضه وجود دارد و مانند دیگر اشتراک‌های اپل، به حساب کاربری Apple ID موجود کاربر متصل می‌شود و امکان بسته‌بندی در سرویس‌های AppleCare یا Apple One نیز وجود دارد.

تصور اینکه اپل به سادگی دستگاه‌ها را به صورت ماهانه وام می‌دهد سخت است آیا واقعاً می‌توانید فقط برای یک ماه «اشتراک» یک آیفون پرداخت کنید؟ به نظر می‌رسد در دنیایی که اپل در آن مشتریانی دارد که ماه‌ها سرمایه خود را برای اجاره یک دستگاه صرف می‌کنند تا آن‌ها آن را در پایان فرآیند بازگردانند این قابلیت بسیار مفید باشد.

نمایندگی اپل

این امکان وجود دارد که اپل صرفاً به دنبال حذف واسطه‌ها و گسترش پرداخت‌های اقساطی خود به سایر محصولات باشد. برنامه ارتقای آیفون به طور مؤثری مشتریان را وادار می‌کند تا وام بدون بهره را با Citizens One دریافت کنند و سپس در طول برنامه ۲۴ ماهه آن را بازپرداخت کنند. اپل همچنین به مشتریان اپل کارت اجازه می‌دهد تا برای محصولات اپل در اقساط ماهانه بدون پرداخت بهره پرداخت کنند، اما این نیز تنها به زیرمجموعه کوچکی از مشتریان اپل محدود می‌شود.

یک سرویس اشتراک مبتنی بر اپل می‌تواند این الزامات را حذف کند و به اپل اجازه دهد تا آن را به سایر محصولات سخت‌افزاری (مانند iPad یا رایانه‌های مک خود) نیز گسترش دهد. اما در حالی که جزئیات هنوز کم است، یک چیز واضح است: جاه طلبی‌های اپل هنوز تازه شروع شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: