به گزارش electrek، این گروه قبلاً تعداد زیادی ثبت اختراع و مقاله در ارتباط با باتریها برای تسلا تولید کرده است. این خودروساز اخیراً قرارداد خود را با این گروه تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. مقاله منتشر شده در ارتباط با فعالیتهای شیمیایی باتری مبتنی بر نیکل را توصیف میکند که به منظور رقابت با سلولهای باتری LFP در طول عمر و حفظ ویژگیهایی که مردم در باتریهای مبتنی بر نیکل دوست دارند، مانند برد طولانیتری برای رانندگی را ایجاد میکند.
این گروه تحقیقاتی خاطرنشان کردند که سلول جدیدی که در مقاله توضیح داده شده است، اگر در دما ۲۵ درجه سانتیگراد کنترل شود، میتواند ۱۰۰ سال دوام بیاورد. باتریهای نیکل در گذشته در ترکیب با کبالت استفاده میشدند. اما با توجه به نگرانیهای محیط زیستی که در ارتباط با استفاده از کبالت وجود دارد، محققان متوجه این موضوع شدند که عملکرد باتری با کمترین مقدار از این ماده یا بدون آن هم نتایج مشابهی را خواهد داشت.