April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۲۳۰
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
0
وزیر امور اقتصاد و امور دارایی بیشترین نارضایتی و شکایت مردم را در حوزه مالیاتی، بانکی و گمرکی عنوان کرد و گفت: دولت به دنبال کاهش این نگرانی است و به زودی این دغدغه‌های برطرف خواهد شد.
خاندوزی: نگرانی‌های مردم در حوزه مالیاتی و بانکی برطرف خواهد شد
احسان خاندوزی روز شنبه در نشست با مدیران و مجمع نمایندگان گیلان افزود: یکدسته از نارضایتی‌ها مرتبط با تخلف این دستگاه‌ها از قانون است. بخشی دیگر از نارضایتی‌ها به مواردی همچون بروکراسی اداری مربوط می‌شود که وزارت اقتصاد و دارایی به دنبال تسهیل و اصلاحات لازم در این بخش است.

وی همچنین بر همراهی بیشتر مدیران استانی در حوزه تسهیل مشکلات اداری در بخش سرمایه گذاری و تولید تاکید کرد و گفت: باید مسیر برای تقویت اقتصادی هموار شود.

خاندوزی درباره تسهیلات بانکی اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات با تنگنا‌هایی مواجه هستیم که دولت به دلیل کنترل افزایش نقدینگی است در این بخش با حساسیت بیشتری رفتار می‌کند.

البته وزیر اقتصاد و امور دارایی بانک‌ها را موظف عمل به تعهدات خود در حوزه تسهیلات به خصوص در بخش اشتغال و تولید دانست و گفت: اگر مدیران منطقه‌ای نسبت به عمل و تخلف بانک‌ها بی توجهی شود باید مورد برخورد جدی قرار گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: