April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۳۶۲
۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
سرپرست مخابرات آبادان گفت : هنگام تخریب متروپل جعبه های مخابراتی مجاور سازه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی جابه‌جا می شود.
جعبه های مخابراتی مجاور متروپل جابه‌جا می شود
عادل میاحیان، سرپرست مخابرات آبادان گفت: مکاتبات و رایزنی‌هایی برای جابه جایی این جعبه‌های تقسیم مخابرات انجام شده و: اگر همکاری لازم انجام و حفاری برای جابه جایی این کافو‌های به محلی دیگر از جمله چهارراه حلبی ساز‌ها انجام شود می‌توان دغدغه‌ها را برای جلوگیری از آسیب دیدن آن‌ها رفع کرد.

این مسئول گفت: در صورت همکاری از فردا هماهنگی لازم برای ارائه طرح و آغاز روند حاله جا کافو‌ها را انجام خواهد داد.

به گفته او ۲ جعبه تقسیم مخابرات با کافو یکی فیبر نوری و دیگری مسی جنب ساختمان متروپل قرار دارند که تخریب نمای ساختمان می‌تواند به تخریب آن‌ها منجر شود که در آن صورت تقسیم تمام خدمات مخابراتی خیابان امیری مختل می‌و با توجه به احتمال ادامه دار بودن عملیات این اختلال می‌تواند چند ماه به طول انجامد.

سرپرست مخابرات آبادان گفت: پیش از این با تخریب ضلع شرقی متروپل بخشی از کابل‌های مخابراتی که تامین کننده مناطقی همچون خیابان دبستان بود آسیب دید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: