April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۹۵۳
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۷
0
وزیران خارجه کشور‌های اتریش، اسلواکی و جمهوری چک به منظور دیدار با مقامات ارشد اوکراین وارد کی‌یف شده‌اند.
سفر همزمان وزرای خارجه ۳ کشور اروپایی به کی‌یف
«الکساندر شالبرگ» وزیر خارجه اتریش در سفری اعلام نشده از کی یف دیدار کرده و قصد دارد با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین دیدار کند.

به گزارش تاس، کانال تلویزیونی «تی وی ۲۴ پلاس» گزارش داد: همراه با شالنبرگ، «ایوان کورکوک» وزیر امور خارجه اسلواکی و «یان لیپاوسکی» همتای چک وی نیز وارد اوکراین شده اند.

برنامه وزیران خارجه این دو کشور شامل دیدار با دنیز شمیهال، نخست وزیر اوکراین و دیمیتری کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین نیز است.

این شبکه تلویزیونی اطلاعات بیشتری درباره سفر این دیپلمات‌های ارشد به اوکراین ارائه نداده است.

رایزنی‌ها در اوکراین برای پایان جنگ در حالی ادامه دارد و دفتر سخنگوی سازمان ملل متحد روز گذشته از طرف‌های درگیر خواست به تعهدات خود بر اساس قوانین بین المللی بشردوستانه برای محافظت از غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی در اوکراین عمل کنند.

در تازه‌ترین تحول جنگ اوکراین و روسیه، روزنامه فایننشال تایمز روز سه شنبه گزارش داد مسکو و کی‌یف بر سر ساز و کار‌های نظارتی صادرات غلات و عبور و مرور کشتی‌های ورودی و خروجی بنادر اوکراین از جمله بندر اودسا به توافق رسیده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: