دکتر جاستین کوهن، دکتری روانشناسی از دانشگاه“Middlesex” لندن و مجری شبکه تلویزیونی “CNBC” در برنامه رازهای موفقیت؛ گرانت داریور، مشاور فروش کمپانیهای کوکاکولا، ,Johnson & Johnson و بانک بارکلیز (Brclays)؛ دکتر نیلز برابانت، استاد مدعو دانشگاه نیویورک “NYU” و یانه جورج، استاد بازاریابی دانشگاههای استکهلم و گوتنبرگ سوئد در روزهای ۶ و ۷ مردادماه، به آخرین و جدیدترین ابزارها و راهکارهای کاربردی فروش و بازاریابی و برندسازی پرداختند.
در این همایش که با حمایت
بیمه تعاون برگزار شده و در حدود ۶۰۰ نفر از مدیران فروش و بازاریابی و مدیران عامل شرکتهای تجاری در سراسر کشور حضور داشتند؛ یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون نیز به سخنرانی پرداخت.
همچنین در نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی، مباحثی نظیر:• شناخت و یادگیری عادات و روانشناختی سوپر ستارههای فروش در موفقترین کمپانیهای جهان
• راهکارهای ارائه توضیح محصولات و خدمات با تاثیرگذاری قابل ملاحظه با هدف نهایی سازی فروش
• خلق ارتباط و تشکیل شبکههای ارتباطی با هدف توسعه فروش
• چگونگی جذب، پرورش، توسعه و حفظ نیروها و تیمهای هم افزای فروش در سازمانها
• راهکارهای رهبری تیمهای فروش و تیم سازی مبتنی بر انگیزش و الهام با هدف تسخیر بازارها
• چگونگی درک و مدیریت احساسات و ادراکات ذینفعان داخلی و خارجی سازمانها توسط مدیران بازاریابی
• ابزارهای افزایش مشارکت کارکنان در فرآیندها با هدف ایجاد حس تعلق، افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری
• چگونگی و نقش برندسازی و خلق برندهای قدرتمند در افزایش و بهبود فروش محصولات و خدمات
مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قابل توجه است که در این همایش، محمد صالح چیتگران؛ محمدحسن یوسفی (سرپرست بیمههای زندگی)؛ مصطفی زحمتی پاک (مدیر بیمههای اتومبیل) و عسل اشتری (سرپرست بیمههای مسئولیت) بیمه تعاون نیز حضور داشتند.
همچنین مجید ارجمند (مدیر شعبه البرز)، حسین بارافکن (مدیر شعبه اهواز)، صابر قدس (مدیر شعبه تبریز) و بهمن بابازاده (مدیر شعبه رشت) بیمه تعاون به همراه تنی چند از نمایندگان این شرکت نیز از دیگر شرکت کنندگان نهمین همایش بین المللی فروش و بازاریابی بودند.
روابط عمومی بیمه تعاون