May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۷۲۶
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
دریافت گواهی ۳C توسط Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ باعث شد مشخصات کلیدی این تبلت لنوو فاش شود.
مشخصات کلیدی لنوو Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ پیش از عرضه فاش شد
لنوو مجموعه‌ای از تبلت‌ های جذاب تحت نام تجاری Xiaoxin دارد و انتظار می‌رود این شرکت به‌زودی دستگاه جدیدی به نام Lenovo Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ را عرضه کند.

به گزارش گیزموچاینا، از آنجاکه Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ موفق به دریافت گواهی ۳C شده، برخی مشخصات کلیدی تبلت جدید لنوو در فضای مجازی فاش شده است.

طبق آخرین اطلاعات به اشتراک گذاشته‌شده توسط Digital Chat Station، افشاگر دنیای فناوری، لنوو Xiaoxin Pad Pro ۲۰۲۲ دارای صفحه‌نمایش OLED با وضوح ۲K و نرخ نوسازی بالا خواهد بود. درضمن، دستگاه مذکور همراه با پردازنده کوالکام Snapdragon ۸۷۰ عرضه می‌شود. اطلاعات فاش‌شده همچنین به باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه با توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی اشاره می‌کند.

علاوه‌براین، تبلت لنوو دیگری با شماره مدل TB۱۳۲FU وجود دارد که گواهی ۳C را در چین دریافت کرده است. انتظار می‌رود این دستگاه با پردازنده MediaTek Xunkun ۱۳۰۰T عرضه شود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی کند.

درحال‌حاضر، تاریخ دقیق عرضه تبلت‌های جدید لنوو مشخص نیست، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این دستگاه احتمالاً در ماه آگوست امسال به صورت رسمی عرضه شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: