May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۷۷۶
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
0
اگر شما هم می‌خواهید بدانید که چگونه توصیه‌های فید اینستاگرام را برای یک ماه غیرفعال کنیم، این گزارش را بخوانید.
چطور پست‌های پیشنهادی و توصیه‌های فید اینستاگرام را حذف کنیم؟
ممکن است اینستاگرام از طراحی مجدد شبیه به تیک تاک عقب نشینی کند و از توصیه‌ها و پیشنهادات مداوم خود بکاهد، اما این مانع از نمایش محتوای توصیه شده در فید شما نمی‌شود.

برخی کاربران با این موضوع مشکلی ندارند، اما برخی دیگر مایل به دیدن ویدئو‌های پیشنهادی اینستاگرام نیستند. اما همانطور که آدام موسری رئیس اینستاگرام، در اوایل این هفته در یکی از استوری‌های خود به آن اشاره کرد، راه حلی برای خلاصی از توصیه‌های اینستاگرام وجود دارد.

این امکان وجود دارد که توصیه‌ها و پست‌های پیشنهادی را از فید اصلی اینستاگرام خود به مدت ۳۰ روز مخفی کنید و این کار فقط چند ثانیه طول می‌کشد.

پست‌های پیشنهادی اینستاگرام
نحوه به تعویق انداختن توصیه‌های اینستاگرام در فید به مدت ۳۰ روز

برای انجام این کار، در فید اصلی اینستاگرام خود حرکت کنید تا با یک پست توصیه شده روبرو شوید. اینگونه پست‌ها معمولاً با توضیحاتی برای اینکه چرا آن‌ها را می‌بینید همراه است، مانند "چون شما یک ویدئو از __ تماشا کردید" یا "چون شما __ را دنبال می‌کنید. "

اکنون روی علامت X آن ضربه بزنید. پس از انجام این کار، متنی را خواهید دید که تأیید می‌کند آن پست خاص پنهان شده است. اما ما می‌خواهیم مدت طولانی تری از شر این موارد خلاص شویم؛ بنابراین از گزینه‌های فهرست شده، روی تعویق همه پست‌های پیشنهادی در فید به مدت ۳۰ روز، ضربه بزنید.

پس از آن، یک علامت سبز رنگ ظاهر می‌شود که تأیید می‌کند فید شما حاوی پست‌های پیشنهادی برای ۳۰ روز آینده نخواهد بود.

تمام! کل ماجرا همین بود و با اینکه تنظیمات خاصی برای این کار وجود ندارد، اما این یک راه مفید برای کنترل بیشتر بر نحوه عملکرد برنامه است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: