مدیر کل ورزش و جوانان کردستان پاسخ داد؛
کد خبر: ۳۸۲۳۸۲
۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
0
پزشکی قانونی اقدام به کالبد شکافی کرده و ظرف دو ماه آینده دلیل یا دلایل فوت این ورزشکار مشخص و از طریق فدراسیون بوکس اعلام خواهد شد.
دلیل فوت بوکسور جوان تیم ملی
حامد جولایی افزود: محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه حین یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می‌رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

او خاطرنشان کرد: طبق ادعای سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می‌رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می‌افتد.

جولایی افزود: پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، اما متأسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می‌شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادر پزشکی، متأسفانه روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه فوت می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: شهرستان کامیاران بهترین میزبانی را داشته و ما به عنوان استان میزبان تنها وظیفه تأمین امکانات سخت افزاری و خدمات خوابگاه را برعهده داریم و فدراسیون متولی و مسئول برگزاری اردو است.

جولایی افزود: از روز دوشنبه و پس از وقوع این حادثه ناگوار در کنار خانواده این ورزشکار ۱۶ ساله همدانی بودیم و تمام رایزنی‌ها را برای حضور بهترین کادر پزشکی انجام دادیم، اما متأسفانه این ورزشکار نوجوان در تمرینات ابتدا ایست قلبی و سپس ایست مغزی کرده بود.

جولایی ضمن ابراز همدردی با خانواده این ورزشکار نوجوان گفت: پزشکی قانونی اقدام به کالبد شکافی کرده و ظرف دو ماه آینده دلیل یا دلایل فوت این ورزشکار مشخص، و از طریق فدراسیون بوکس اطلاع رسانی می‌شود و نتایج کالبد شکافی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: