April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۰۷۵
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
0
سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به انجام ۱۵۴۰ پرواز در ایام اربعین امسال گفت: به‌زودی بازسازی ترمینال یک فرودگاه امام و ساخت ترمینال شماره ۳ آغاز می‌شود.

ساخت ترمینال جدید فرودگاه امام به‌زودی آغاز می‌شود

سعید چلندری در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی (ع) با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: در ایام اربعین ۱۵ موکب در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از زائران امام حسین (ع) پذیرایی کردند.

وی با قدردانی از همکاری فرماندهی پلیس فرودگاه‌ها، فرماندهی سپاه شهر فرودگاهی، گذرنامه و... ادامه داد: در ایام اربعین ۱۵۴۰ پرواز از شهر فرودگاهی امام به عراق انجام شد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی با بیان اینکه یک پرواز در ایام اربعین هم لغو نشد، افزود: در این ایام ۱۹۰ هزار و ۲۳۳ زائر به عتبات اعزام شدند و یک زائر جامانده نیز داشتیم.

وی با اشاره به همکاری شرکت‌های هواپیمایی برای انجام پرواز‌های اربعین اضافه کرد: به‌طور متوسط روزانه ۱۶۰ پرواز در فرودگاه امام انجام می‌شود که در ایام اربعین ۱۳۰ پرواز دیگر به این تعداد اضافه شد ما به تمام این پرواز‌ها خدمات‌رسانی کردیم بدون اینکه کوچکترین مشکلی پیش بیاید.

چلندری از برنامه‌ریزی برای بازسازی ترمینال یک فرودگاه امام و آغاز ساخت ترمینال شماره ۳ این فرودگاه خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: