April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۴۹۹
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
0
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۷ کیلو انواع مواد مخدر و روانگردان و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

دستگیری توزیع کننده موادمخدر جنگل‌های شمال شرق تهران

سرهنگ ضرغام آذین گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه و توزیع مواد مخدر در جنگل‌های شیان و لویزان و محدوده شمال شرق پایتخت توسط یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و بعد از چندین ساعت تعقیب و مراقبت و رصد، مخفیگاه متهم را در محدوده محله تهرانپارس شناسایی و سرانجام روز گذشته طی هماهنگی قانونی با مراجع قضائی متهم در عملیات منسجم پلیس دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه این قاچاقچی مقدار ۱۳ کیلوگرم هروئین و ۴ کیلوگرم انواع مواد روانگردان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: