May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۷۸۱۹
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
0
به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بانک سپه برگزار شد

چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با میزبانی بانک سپه و با حضور مدیران روابط عمومی بانک‌ها، بیمه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی ودارایی، صبح روز سه‌شنبه ۲۴ آبان در سالن همایش‌های باشگاه کارکنان بانک سپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ چهارمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌منظور بررسی و تبادل‌نظر در خصوص فعالیت‌های رسانه‌ای، اطلاع رسانی و همچنین ارائه گزارش عملکرد روابط عمومی‌های بانک ها، برگزار شد.

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این مراسم، گفت: روابط عمومی هنر ارتباطی بین درون و برون سازمان است که با خلاقیت، روزآمدی و نوآوری توأم بوده و بدون شک تلفیق این‌ها در روابط عمومی سیستم بانکی متبلور است.

وی بابیان اینکه روابط عمومی‌های بانک‌ها منعکس کننده تصویر واقعی از خدمات و تلاش‌های سیستم بانکی در کشور به شمار می‌روند، افزود: مدیران روابط عمومی‌ها نقش حیاتی در سازمان‌ها دارند و می‌توانند با مجموعه ابزار و امکاناتی که در اختیار دارند انعکاس دهنده تلاش‌های واقعی سیستم بانکی به مردم و ذینفعان باشند.

مدیرعامل بانک سپه بابیان اینکه هدف عملیات بانکی در بانک‌های دولتی معطوف به خدمت‌رسانی به مردم و شکوفایی اقتصاد کشور است، افزود: اطلاع‌رسانی از خدمات بانک‌ها در کشور موجب می‌شود تا آحاد مردم بدانند سیستم بانکی همواره، همراه مردم و برطرف کننده دغدغه‌های اقتصادی و رفع مشکلات مالی آن‌ها است.

دکتر ابراهیمی بر لزوم اعتماد سازی، پاسخگو بودن، سرعت در انتشار اخبار و اطلاعات تاکید کرد و خواستار اقناع سازی مخاطبان و خصوصا مشتریان و ایجاد تصویر ذهنی مناسب و دقیق از بانک نزد آنان شد.

دکتر مهدی محمدی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این جلسه با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در بهبود شرایط اقتصادی، اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مردم، گفت: با توجه به شرایط فعلی و لزوم پاسخگویی سریع به رسانه‌ها و آگاهی بخشی به مردم، نقش روابط عمومی‌ها در این میان دوچندان است.

وی افزود: ضروری است تلاش‌های مجموعه‌های اقتصادی کشور با تمرکز بر امید آفرینی و ایجاد ثبات، به دقت و با سرعت اطلاع رسانی شود.

دکتر محمدی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید با دقت و حساسیت ضمن رصد اخبار و فضای مجازی آمادگی پیش بینی هر رخداد و پاسخگویی سریع به مخاطبان را داشته باشند و با اطلاع رسانی و انعکاس به موقع و فراگیر برنامه‌ها و عملکرد دستگاه ها، نقش امیدآفرینی در جامعه را ایفا کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: