April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۸۰۱۳
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
0
استانبول شهری توریستی و گردشگری، تاریخی در آسیا است که گردشگران بسیاری برای گشت و گذار و بازدید از آن به استانبول سفر می‌کنند.

استانبول شهری توریستی و گردشگری، تاریخی در آسیا است که گردشگران بسیاری برای گشت و گذار و بازدید از آن به استانبول سفر می‌کنند. بدلیل استقبال بسیار زیاد مردم از استانبول، این شهر تاریخی حمل و نقل آن با گسترش روز افزونی مواجه بوده است و در طراحی فرودگاه‌های استانبول پایانه‌های متعددی دارد تا مسافران بسیاری که به این شهر می‌روند بتوانند به راحتی به هتل‌شان بروند. با خرید https://lahzeakhar.com/تور-استانبول می‌توانید با رفتن به شهر استانبول از دیدن این فرودگاه‌های لاکچری و زیبا دیدن کنید.

فرودگاه‌های استانبول کدام ها هستند؟

استانبول دو فرودگاه به نام های آتاتورک و صبیحه گوکچن برای مدیریت بهتر پروازها دارد. این فردوگاه‌ها برای مدیریت بهتر تعداد زیاد پروازهای این مسیر ساخته شده است و جالب است بدانید که دولت ترکیه برای مدیریت تعداد زیاد پروازهای این مسیر در حال ساخت فرودگاه سوم خود در ساحل دریای سیاه است تا مردم بتوانند راحت تر پروازهایشان را انجام دهند. lahzeakhar تورهای استانبول را برای افرادی که قصد سفر به این شهر تاریخی را دارند، ارائه می‌دهد

فرودگاه آتاتورک استانبول فرودگاهی پر رفت و آمد با تعداد پروازهای زیاد

فرودگاه بین المللی آتاتورک از فرودگاه‌های پر رفت و آمد ترکیه است که بخش اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است. فرودگاه آتاتورک در سال 1924 ساخته و افتتاح شد. فرودگاه آتاتورک حدود 24 کیلومتر با مرکز شهر استانبول فاصله دارد و اصلی‌ترین فرودگاه استانبول محسوب می‌شود. فرودگاه آتاتورک دو ترمینال مسافربری دارد که یکی از آنها برای پروازهای خارجی و دیگری برای پروازهای داخلی است. فرودگاه آتاتورک 50 سال است که فعالیت دارد و در ابتدا بیشتر در حوزه نظامی و جنگی فعالیت می‌کرد.

فعالیت فرودگاه آتاتورک استانبول هم اکنونن چگونه است؟

در حال حاضر این فرودگاه فقط به هواپیماهای باری و جت‌های تجاری و هوانوردی عمومی و تعمیر و نگهداری هواپیماها اختصاص یافته است و پروازهای تجاری مسافران به فرودگاه جدید استانبول منتقل شده است.

فردوگاه جدید استانبول برای پروازهای مسافربری

فرودگاه جدید استانبول مجلل ترین و بزرگ ترین فرودگاه این شهر پرگردشگر است که در حال حاضر پذیرای مسافران و مهمانان این شهر است. این فرودگاه جدید و فرودگاه صبیحا گوکچن از فرودگاه‌های پرتردد استانبول هستند که با بیشتر پروازهایی که به استانبول می‌روند در این فرودگاه‌ها فرود می‌آیند. هدف این فرودگاه ظرفیت 200 میلیون نفر مسافر است که همچنان در حال گسترش است و پیش بینی می‌شود که تا سال 2030 تکمیل شود.

امکانات فرودگاه های استانبول که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

فرودگاه ترکیه از فرودگاه هایی است که امکانات پیشرفته و بسیاری دارد که فرای امکاناتی است که تابحال در فرودگاه های استانبول وجود داشته است. فرودگاه استانبول ترکیه که به عنوان بهترین فرودگاه ترکیه نام گذاری شده است امکانات و خدمات کامل و منحصر بفردی را به مسافران خود ارائه می‌دهد و در صورتی که بخواهید تایمی را در فرودگاه سپری کنید نیازی به نگرانی نخواهید داشت و می‌توانید از امکانات فرودگاه استفاده کنید.

معماری منحصربفرد فرودگاه استانبول

فرودگاه استانبول بدلیل داشتن معماری جذاب و منحصربفرد خود نیز شهرت یافته است و اگر پروازتان در این فرودگاه فرود بیاید بدون شک مغلوب طراحی و معماری این فرودگاه خواهید شد. جالب است بدانی که معماری سازه‌های ساختمان فنی و برج کنترل کیفیت فرودگاه استانبول برنده جایزه برتر معماری شیکاگو در سال 2015 شده است.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: