April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۱۱۳
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
وزارت دفاع ژاپن به دنبال استفاده از موشک‌های ارتقا یافته در زیردیایی‌های خود است.

افزایش قدرت دفاعی ژاپن با استفاده از موشک های جدید زیردریایی

مقامات دفاعی ژاپن به دنبال ارتقاء موشک‌هایی هستند که از زیردریایی شلیک شوند. این تسلیحات سبب افزایش قدرت نیرو‌های دفاعی ژاپن خواهد شد. وزارت دفاع ژاپن موشک‌های ضد کشتی را برای استفاده در نیرو‌های زمینی به روزرسانی کرده است.

به نقل از ان اچ کی،  وزارت دفاع ژاپن هم اکنون به دنبال استفاده از این موشک‌ها در زیردریایی است. این به معنای آن است که این موشک‌ها بسیار دورتر از برد موشک‌های ضد هوایی دشمن شلیک می‌شوند.

هامادا یاسوکازا، وزیر دفاع ژاپن گفت: «زیردریایی‌ها در درگیری‌های نظامی که در آن‌ها از موشک‌های با برد بلند استفاده می‌شود، بهتر عمل می‌کنند. از نظر راهبردی زیردریایی‌ها بسیار موثر هستند. این موشک‌ها سبب می‌شوند که پاسخ دشمن بسیار پیچیده و دشوار شود.»

وزارت دفاع ژاپن همچنین به دنبال استفاده از این موشک‌ها در رزم ناو‌ها و هواپیما‌های جنگنده است. این طرح در راستای بازنگری در راهبرد دفاع ملی دولت ژاپن تا قبل از پایان سال جاری انجام می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: