April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۹۱۵۳
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با برگزاری تجمع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، همبستگی خود را با مقاومت در قدس اشغالی و کرانه باختری اعلام کرد.

اعلام همبستگی حماس با مردم و مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی

جنبش حماس ضمن برگزاری این تجمع، بار دیگر بر همبستگی خود با مردم فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی و حمایت از آن‌ها تأکید و اعلام کرد اهالی غزه در کنار اهالی نابلس، قدس، جنین، الخلیل و سایر شهر‌های کرانه باختری ایستاده اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، جنبش حماس همچنین از آغاز فعالیت‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش در شمال نوار غزه خبر داد. نخستین برنامه این فعالیت ها، افتتاح نمایشگاه نظامی در محل ویرانه‌های منزل شهید نزار الریان بود.

سهیل الهندی، عضو دفتر سیاسی حماس که در این تجمع حضور داشت درباره آن گفت: حماس این تجمع مردمی را برای حمایت مسجد الاقصی، قدس و کرانه باختری برگزار کرد. این تجمع حامل پیام واضح برای دشمن صهیونیستی بود مبنی بر اینکه ما ملت خود را در کرانه باختری و قدس ترک نخواهیم کرد و از آن‌ها با تمام توان و تجهیزات خود دفاع خواهیم کرد.

وی گفت: مقاومت موضع خود را اعلام کرده است و با وجود جنایات رژیم اشغالگر و ریختن خون ملت فلسطین، از یک ذره از خاک فلسطین و مقدسات آن کوتاه نخواهد آمد. ما تجهیزات و نیروی کافی را آماده خواهیم کرد و دشمن در نبرد آتی چیز‌هایی خواهد دید که پیشتر ندیده است. این وعده آزادگان، گردان‌های قسام و مقاومت فلسطین است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: