در این مراسم که با حضور مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی، روسای شعب استان تهران و تعدادی از کارگزاران استان حضور داشتند، کاردگر افزود:بیش از این نیز در کمیتههای مختلف اشاره کرده بودم که تنها مسیر توسعه صنعت بیمه، بیمههای زندگی است. باید روی بیمههای عمرتمرکز کنیم تا مسیر توسعه هموار شود. با توجه به جمعیت کشور و با عنایت به قانون گذاری مسئولین کشور و اهمیت بیمههای زندگی، صنعت بیمه باید ایدههای خود را مطرح میکرد تا مسئولین ابزار لازم را در اختیار صنعت قرار میداد. متاسفانه درکشور ما سینرژی درستی بین سه نهاد مالی بانک، بیمه و بورس وجود ندارد و این موضوع حلقه مفقوده اقتصاد کشور است. ما تمام تلاشمان در صنعت بیمه و علی الخصوص شرکت بیمه "ما" در راستای حل این موضوع است؛ لذا با توجه به حضور بانک ملت به عنوان سهامدار بیمه "ما" و حمایت همیشگی بانک از شرکت و پتانسیل بالای بیمه "ما" در مسیر رشد صنعت و نقش غیر قابل انکار بیمههای زندگی در این مسیر، باید محصول جدیدی تعریف میشد تا در بازار، پرتفوی مطلوب ایجاد کند.
کاردگر تصریح کرد: اگر تامین مالی توسط بیمههای زندگی اتفاق بیفتد، فروش بیمههای زندگی افزایش پیدا میکند و به فراخور آن، ضریب نفوذ بیمه به عنوان شاخص توسعه یافتگی کشورها، بالا خواهد رفت. پس ما باید ابزاری تولید میکردیم که با استفاده از اهرم بانک، علاوه بر ایجاد شاخص توسعه، تامین مالی برای پروژههای اقتصادی کشور را نیز ممکن میکرد که با تعریف و تولید فرابیمه ما به اهداف خود دست پیدا کرده و رضایت تمام ذینفعان اعم از بیمه گذار، صنعت بیمه، شبکه فروش و شرکت بیمه را جلب کردیم.
فرابیمه ما به عنوان جدیدترین همکاری مشترک بیمه «ما» و بانک ملت در قالب ارائه تسهیلات بانکی است که در این پلتفرم بدون نیاز به چک و ضامن و یا مراجعه حضوری به شعب بانکی، در کمتر از ۴۸ ساعت، وام به حساب بیمه نامه بیمه گذاران واریز میشود. این طرح با بهره مندی از بستر تحول دیجیتال به مثابه یک موسسه اعتباری، نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی در کشور از طریق رشد بیمههای زندگی ایفا خواهد کرد.
در ادامه مراسم، آقارضی معاون فنی مدیرعامل به اهمیت شبکه فروش اشاره کرد و مرادی مدیر بیمههای زندگی جزییات طرحهای فرابیمه ما را تشریح کرد.