April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مترو به استقبال بلندترین شب سال می‌رود
کد خبر: ۳۸۹۷۳۱
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
0
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از برگزاری آیین شب یلدا به منظور پاسداشت مراسم و سنت‌های کهن ایرانی-اسلامی با هدف ترویج فرهنگ حسنه صله ارحام در میان مسافران مترو خبر داد.

یلدا در شهر زیر زمینی

سید محمد نقیب گفت: متروی تهران در آستانه شب یلدا با طراحی و نصب نماد‌های این شب در گیت‌های مسافری، تابلو‌های فرهنگی ایستگاه‌ها و استقرار نمادین چرخ‌های طحافی در ایستگاه‌ها اقدام به فضاسازی سیمای بصری شهر زیر زمینی کرده است.

وی افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران با برگزاری آیین حافظ خوانی در جمع مسافران شهر زیرزمینی و اهدای نمادین انار به شهروندان و ثبت خاطره شب یلدای آن‌ها در مترو میزبان مسافران خواهد بود.

نقیب خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی با حضور جمعی از مدیران شهری و معاونین شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در جمع همکاران این شرکت و ایستگاه‌ها و پایانه‌ها نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: