April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۱۰۳۳
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
0

در میان محصولات ترمیم کننده، ژل رژواسیل سر آمد همه است. آیمادورا یکی از معتبرترین نماینده های فروش رژواسیل 10 گرمی و 30 گرمی در ایران است.

رژواسیل

داشتن اعتماد به نفس بالا تا میزان قابل توجهی وابسته به میزان زیبایی و خوش اندامی هر فرد هست. به همین دلیل روزانه افراد زیادی برای انجام جراحی های زیبایی اقدام می کنند. اما مسئله بعدی که به وجود می آید از بین بردن آثار جراحی و زخم است. اگر این آثار از بین نروند عملا جراحی زیبایی بی اثر می ماند. ژل رژواسیل محصولی است که در این مرحله به افرادی که جراحی زیبایی داشته اند توصیه می شود. در این مطلب به بررسی راه کاری مناسب برای از بین بردن اسکار و کلوئید ناشی از جراحی می پردازیم و در این خصوص محصولی به نام رژواسیل را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

یک جراحی زیبایی کامل با ژل رژواسیل

بشر همواره در حال کشف روش های جدید برای زندگی بهتر است. اما هر راه حل جدیدی که ارائه می شود، در دل خود مسائل جدیدتری را به وجود می آورد که باید به آن پرداخته شود. زمانی که جراحی های زیبایی رواج پیدا کرد، گزارش های زیادی از افرادی که تجربه این جراحی ها را داشتند دریافت می شد که مدعی می شدند از انجام عمل جراحی پشیمان هستند.

طبق تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد یکی از علل این پشیمانی و آسیب روحی باقی ماندن محل جراحی، زخم و بخیه است. بنابراین محققان دست به کار شدند تا راه حلی بیابند. در نتیجه این تحقیقات، اسکارهیل محصولای به نام رژواسیل تولید و به بازار عرضه کرد.

ژل رژواسیل یک ژل نرم، ملایم و غیر چسبنده است و به افرادی توصیه می شود که به تازگی جراحی های زیبایی داشتند. جراحی هایی مثل عمل زیبایی بینی، ماموپلاستی، رینوپلاستی، آبدومینوپلاستی و یا بلفاروپلاستی از جمله پرطرفدارترین جراحی ها نزد افراد در جامعه امروز هستند. اما برخی از افراد علی رغم میل باطنی این جراحی ها را انجام نمی دهند. دلیل آن هم چیزی نیست جز بروز اسکار، رد بخیه و به وجود آمدن گوشت اضافه در ناحیه جراحی!

اما این فقط پاک کردن صورت مسئله هست. در زمانه ای که هر مسئله ای راه حلی دارد، بهتر است به جای منصرف شدن از آنچه که علاقه مند به انجام آن هستیم به دنبال راه حلی برای موانع باشیم.

ژل رژواسیل به عنوان یک راه حل اساسی برای از بین بردن هر نوع التهاب، قرمزی، گوشت اضافه و اسکار در محل جراحی است.

اثرات درمانی ژل رژواسیل

معمولا محل جراحی و یا هر نوع زخم در مراحل ترمیم دچار نوعی خارش آزار دهنده می شود. یکی از تاثیرات بسیار مهم رژواسیل تسکین دادن این خارش است. از این رو صرفا نمی توان گفت این ژل برای افرادی مناسب است که جراحی های زیبایی انجام داده اند؛ بلکه برای هر فردی که جراحی انجام داده و هر نوع زخمی که بر بدن دارد مناسب است و تاثیرات تسکینی خود را می گذارد.

یک گروه دیگر که می تواند از مخاطبان ژل رژواسیل باشند افرادی هستند که پوست مستعد آکنه دارند و به دنبال آن نگران باقی ماندن جای جوش ها هستند. شدت آکنه در این افراد به حدی است که گاهی پس از بهبود آکنه شاهد اسکار به وجود آمده از آکنه هستند. استفاده از ژل رژواسیل برای افراد درگیر آکنه به منزله معجزه است.

درمان کلوئید با رژواسیل

و اما یک خبر خوش دیگر! ژل رژواسیل در درمان کلوئید هم بسیار موثر است. کلوئید از رشد بیش از حد بافت اسکار به وجود می آید. یک بافت صاف و سخت روی پوست که معمولا رنگی مایل به قرمز دارد. گرچه کلوئید برای سلامتی بدن تاثیر منفی ندارد، اما می توان گفت در سلامت روح تاثیر بسیار بدی می تواند داشته باشد.

اینجاست که نتیجه می گیریم کار دانشمندان در جهت تولید رژواسیل چقدر حائز اهمیت است. به کمک این ژل می توان انتظار داشت کلوئید های موجود در سطح پوست و یا هر نوع برجستگی دیگر، پس از مدتی از بین بروند و پوست مثل روز اول صاف و یکدست شود.

رژواسیل از چی تشکیل شده؟

بافت ژل رژواسیل یک بافت سیلیکونی است. یک بافت شفاف حاوی سیلیکون که در محل مورد نظر قرار می گیرد و با کند کردن روند کلاژن سازی از رشد کلوئید جلوگیری می کند و سپس به سمت بهبودی کامل می برد.

در ترکیبات تشکیل دهنده رژواسیل شاهد سیکلومتیکون، Dimethicone Crosspolymer، سیلیکون مایع، ویتامین سی، اسکوالان، روغن شتر مرغ هستیم. سیلیکون مایع نقش اساسی را در این محصول ایفا می کند و سایر ترکیبات به جذب آن و یا افزایش اثر گذاری آن کمک می کنند. برای تولید این محصول تحقیقات فراوانی انجام شده است. به همین دلیل رژواسیل یکی از محصولاتی است که در عین سادگی ترکیبات، بیشترین اثر گذاری را دارد. و از طرفی آنقدر بافت ساده و بی خطری دارد که حتی از آن برای کودکان هم می توان استفاده کرد.

ژل رژواسیل

80 کشور در جهان از فن های رژواسیل هستند.

اگر فردی عمل جراحی زیبایی انجام داده باشد و بخواهد ژل رژواسیل در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر خود را بگذارد بهتر است قبل از شروع روند ایجاد اسکار مصرف رژواسیل را آغار کند. البته برای شروع مصرف حتما باید با پزشک مربوطه مشورت لازم انجام شود.

در میان محصولات ترمیم کننده، رژواسیل سر آمد همه است. زیرا بافت سبک، فرمولاسیون ساده و اثر بخشی بالایی دارد. روز به روز به طرفداران این ژل افزوده می شود و میزان سفارش آن همواره در حال افزایش است. رژواسیل یک محصول آمریکایی است. جالب است بدانید که پزشکان و محققان در بیش از 80 کشور جهان، به بیماران خود پس از انجام انواع جراحی ها، استفاده از رژواسیل را توصیه می کند. اگر برای تهیه این ژل به دنبال یک نماینده معتبر هستید، باید بگوییم فروشگاه محصولات بهداشتی آیمادورا یکی از معتبرترین نماینده های فروش این ژل در ایران است. رژواسیل در حجم های 10 میل و 30 میل عرضه می گردد. قیمت ژل رژواسیل که در فروشگاه اینترنتی آیمادورا ارائه می شود قطعا پایین تر از سایر تامین کنندگان است زیرا آیمادورا نماینده ژل رژواسیل در ایران است. به گزارش آیمادورا روزانه تامین کنندگان زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید ژل رژواسیل اسکارهیل از آیمادورا می کنند.

کلام آخر

افراد حق دارند زیبایی را آنطور که خودشان می پسندند تجربه کنند. عمل های جراحی زیبایی ارائه می شوند تا چهره و بدن افراد به فرم دلخواهشان تغییر وضعیت بدهد و محصولی مثل ژل رژواسیل تکمیل کننده نتیجه این جراحی هاست تا افراد به آنچه که می اندیشند، دست یابند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: