April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۴۱۰
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
0

ذکر نام مشهد و مکان های گردشگری این شهر، همه ما را به یاد حرم مطهر امام رضا (ع) و خاطراتی که بسیاری از ما از بازار سنتی اطراف آن داریم خواهد انداخت؛ اما اگر از مسافرین چند روز آینده به مشهد هستید و به این صفحه از فلای تودی مراجعه کرده اید، توصیه می کنیم ابتدا از لیست بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری برای با خبر شدن از قیمت مناسب ترین بلیط های پرواز به مشهد دیدن کنید و سپس با ما همراه شوید که قصد داریم در ادامه این مقاله شما را با بهترین تفریحات مشهد از نظر مسافران که تا به امروز به این شهر سفر کرده اند، آشنا کنیم تا در کنار زیارت، با یک سیاحت مفصل خاطره ای متفاوت از سفر خود به مشهد رقم بزنید.

بهترین تفریحات مشهد از نظر مسافران

مشهد مکان های دیدنی و جذاب کم ندارد. کوه سنگی، پارک های آبی، مراکز خرید بزرگ مانند الماس شرق، موزه ها و شهر بازی و... فقط چند نمونه انگشت شمار از آن ها است. اما این لیست به بهترین تفریحات مشهد از نظر مسافران اشاره خواهد داشت؛ پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

پارک آبی سرزمین موج های آبی

پارک آبی سرزمین موج های آبی در مشهد اولین و شاید معروف ترین پارک آبی در این کلان شهر استان خراسان رضوی است. مساحت بزرگ، امکانات بازی متنوع، رستوران و کافه و اتاق ماساژ از دیگر امکانات این پارک آبی است که مطمئنا اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. شاید اغراق نباشد که اگر بخواهید از تمامی وسایل بازی این پارک آبی استفاده کنید. می توانید یک روز کامل خود را به بازی و تفریح در آن اختصاص بدهید و روزی هیجان انگیز و متفاوت را کنار دوستان و خانواده تجربه کنید.

رستوران معلق مشهد

تجربه یک شام و یا ناهار متفاوت آن هم بین هوا و زمین به همراه آدرنالین فراوان، تجربه ای شگفت انگیز است که شاید کمتر تکرار شود. رستوران معلق مشهد نخستین رستوران هوایی ایران است که از سال 1396 تاسیس شده است و حالا با 32 نفر ظرفیت مهمان و 10 خدمه آمادگی ارائه خدمات به افرادی را دارد که دوست دارند غذای خود را در ارتفاع 40 متری از زمین میل کنند.

خانه توکلی مشهد

اگر در یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم اسکان دارید و در کنار آن به دیدن مکان های تاریخی به خصوص خانه های آجرکاری شده و بافت ستنی ایرانی علاقه دارید، خانه توکلی با بیش از 180 سال قدمت یک گزینه عالی است. این خانه به همراه یک موزه مردم شناسی جالب از دوره قاجار شما را بیشتر با تاریخ و فرهنگ ایران در این دوره آشنا خواهد کرد.

پارک ملت مشهد

پارک ملت یا بوستان ملت مشهد یکی از جذاب ترین مکان های دیدنی مشهد از نظر مسافرینی است که این روزها به این شهر سفر می کنند. این پارک در غرب مشهد و در حاشیه بزرگراه وکیل آباد قرار دارد. دسترسی به این پارک هم با مترو و هم با تاکس امکان پذیر و بسیار راحت است. درختان تنومند و انبوه بخش بوستان پارک و وسایل بازی هیجان انگیز بخش شهر بازی مانند ترن هوایی و اتاق وحشت و بلندترین چرخ و فلک خاورمیانه با قطر 80 متر یک روز بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد.

موزه آستان قدس رضوی

موزه جذاب آستان قدس رضوی درست در کنار حرم امام رضا قرار دارد؛ بنابراین به راحتی برای همه زائرین به مشهد قابل دسترس است. در این موزه گنجیه های ارزشمندی از 100 هزار تمبر، گنجینه ای ارزشمند از انواع سکه، گنجینه ساعت، گنجینه نحوم و... قرار دارد که بازدید از آن را برای دوستداران آثار تاریخی بسیار جذاب تر کرده است.

طرقبه

طرقبه یکی دیگر از جذاب ترین مکان های دیدنی مشهد است. این فضا آنقدر سر سبز و زیباست که بعید نیست لحظه ای خود را در دل جنگل های شمال حس کنید. در کنار آن رستوران های متنوع و غذاهای خوشمزه در کنار فضاهای تفریحی متنوع مانند پیست اسکی، پیست اتوموبیل رانی، مجموعه تفریحی چالیدره شما را با هر سلیقه ای برای رفتن به این مکان دیدنی مشهد ترغیب می کند.

پارک وکیل آباد مشهد

یکی از قدیمی ترین گردشگاه های مشهد پارک وکیل آباد در شمال غرب این شهر با بیش از 70 هکتار وسعت است. این پارک در کنار یک رودخانه فصلی واقع شده است و بسیار سر سبز و زیباست. درختان سر به فلک کشیده، صدای آب خروشان رودخانه، دریاچه زیبا و یک باغ وحش در دل پارک همه چیز را برای لذت بردن از یک روز دیگر از سفر شما به مشهد مهیا خواهد کرد.

مجتمع تجاری الماس شرق

اگر اهل خرید هستید و قصد دارید یک روز از سفر خود را به خرید سوغات برای دوستان صرف کنید، پیشنهاد بسیاری از افرادی که به مشهد سفر کرده اند، مجتمع تجاری الماس شرق است. اگر در هتل های مشهد نزدیک حرم اسکان دارید، رسیدن به الماس شرق به راحتی با تاکسی قابل دسترس است. این مجتمع دارای 6 طبقه است و بدون اغراق از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می توانید در آن پیدا کنید. تنوع بالای اقلام و تعداد زیاد فروشگاه های واقع شده در این مجتمع تجاری-تفریحی شاید یک روز کامل شما را سرگرم خرید کند. در کنار آن آکواریوم شهر دریایی، آبنمای جامپینگ، سینمای 5 بعدی الماس شرق جذاب ترین بخش های تفریحی سفر شما را رقم خواهد زد.

و در آخر توصیه می کنیم برای دسترسی راحت تر به همه مکان ها و جاذبه هایی که در این لیست از آن ها نام بردیم یکی از هتل های مشهد نزدیک حرم را برای اسکان انتخاب کنید و همچنین برای یک سفر ارزان به مشهد، بلیط هواپیما تهران مشهد لحظه آخری از فلای تودی تهیه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: