April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۰۶۴
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
بسیاری از کاربران به دنبال تبلتی با قابلیت‌های متمایز و با قیمت مناسب هستند.

معرفی بهترین تبلت سامسونگ در بازار

با توجه به رونق بالایی که دستگاه‌های الکترونیکی در دوره کنونی شاهد آن هستند، یافتن تبلتی که ترکیبی از دو عنصر قیمت و مشخصات باشد، دشوار است.

سامسونگ تبلت گلکسی تب A ۷ لایت را در سال ۲۰۲۱ با مشخصاتی برجسته از نظر کارایی، باتری و صفحه نمایش معرفی کرد؛ به گونه‌ای که این دستگاه در رده دستگاه‌های مختص سنین نوجوانی و همچنین بهترین انتخاب برای کودکان و دانش آموزان است.

تبلت Samsung Galaxy Tab A ۷ Lite با صفحه نمایش ۸.۷ اینچی با فناوری TFT، طراحی فلزی نازک، وضوح ۱۳۴۰ در ۸۰۰ پیکسل، وزن سبک ۳۶۶ گرمی و رنگ‌های مشکی، نقره ای، صورتی و سبز عرضه شده است.

تبلت Samsung Galaxy Tab A ۷ Lite یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی با دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی، اما بدون فلاش LED، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، بلندگو‌های استریو دوگانه و بلوتوث ۵.۰ ارائه می‌کند.

این تبلت با پردازنده Helio P ۲۲ T مدیاتک با ۸ هسته Cortex-A ۵۳، واحد پردازش گرافیکی PowerVR GE ۸۳۲۰، رم ۳ و ۴ گیگابایتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ کار و فقط از شبکه ۴ G و تکنولوژی GPS پشتیبانی می‌کند.

تبلت Samsung Galaxy Tab A ۷ Lite دارای باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی با درگاه USB-C، با ۳ مدل مختلف Wi-Fi و فناوری LTE پشتیبانی می‌کند، وداری جک ۳.۵ میلی متری هدفون و همچنین امکان پشتیبانی از دستگاه دوگانه قدرتمند بلندگو‌های Dolby Atmos است.

تبلت سامسونگ گلکسی تب A ۷ لایت با قیمت پایه ۴ هزار و ۹۳۰ پوند مصر در بازار عرضه می‌شود، که البته این قیمت بسته فروشگاه و کشوری که در آن عرضه می‌شود می‌تواند متفاوت باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: