April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۲۰۸
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
0

شهر دبی، شهری است که در حدود سی یا چهل سال توانست به این حجم از پیشرفت دست پیدا کند. اگر سفری به دبی داشته باشید، متوجه می‌شوید که بیشتر محله‌های این شهر، جدید و با امکانات باورنکردنی هستند؛ اما هنوز هم مناطقی در این شهر پیدا می‌شود که بتوان از آن‌ها به عنوان قدیمی‌ترین منطقه دبی یاد کرد. یکی از این مناطق، منطقه دیره دبی است. این منطقه یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای کار کردن و زندگی در امارات است. حتی هتل های لوکس و 5 ستاره مانند هتل کرون پلازا دیره دبی را می‌توانید در همین منطقه رزرو کنید. بسیاری از مسافرانی که به دبی سفر می‌کنند، دوست دارند تا بدانند موقعیت مکانی و البته امکانات منطقه دیره چگونه بوده است و برای اقامت خود به چه هتل‌هایی می‌توانند مراجعه کنند؟ در این مقاله با ما همراه شوید تا به این سال‌های شما پاسخ دهیم.

معرفی کلی منطقه دیره

دیره یکی از مناطق مسکونی، پر رونق و البته یک مکان محبوب برای اجاره کردن آپارتمان و رزرو هتل است. هتل‌های این منطقه برای خانواده‌ها، زوج‌ها و افراد کم‌جمعیت کاملاً مناسب است. محبوب‌ترین منطقه در دیره، Al Rigga نام دارد. ایستگاه مترو فقط چند متر دورتر از این منطقه واقع شده است که باعث می‌شود رزرو هتل در این ناحیه به شدت با استقبال زیادی روبرو شود.
یکی دیگر از مناطق خوب برای زندگی و البته رزرو هتل منطقه Abu Hail نام دارد .همچنین سه منطقه محبوب دیگر دیره شامل Hor Al Anz،  Al Muraqqabat و Al Muteena می‌شوند. بیشترین دلیل محبوبیت منطقه دیره دبی به دلیل قرارگیری مراکز خرید و امکانات متعدد است؛ به این صورت که با اجاره هتل در این منطقه می‌توانید به آسانی به مراکز خرید مهم دبی دسترسی داشته باشید.

هتل های معروف و پرطرفدار منطقه دیره

منطقه دیره به داشتن هتل‌های متعدد و لوکس معروف است. در ادامه می‌خواهیم پرطرفدارترین هتل‌های این منطقه را معرفی کنیم.

هتل سوئیسوتل الغریر دبی

هتل سوئیسوتل الغریر یک هتل پنج ستاره و ۲۰ طبقه است که درست در کنار مرکز خرید الغریر قرار دارد. این هتل همیشه به لوکس بودن و کیفیت بالای خدمات خود معروف است.
فاصله آن تا ایستگاه مترو تنها چند قدم است که می‌توانید به راحتی به تمام نقاط شهر دبی دسترسی داشته باشید و هزینه زیادی صرف تاکسی گرفتن نکنید.
از جمله امکاناتی که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد، می‌توان به سونا، جکوزی، استخر جداگانه برای کودکان، امکانات ورزشی، سالن ماساژ، رستوران، کافی شاپ، باشگاه بدن‌سازی فوق حرفه‌ای و... اشاره کرد. دو رستوران به نام شایان و لیوان در این هتل قرار دارند که به صورت شبانه‌روزی به مهمانان سرویس می‌دهند.

هتل پولمن دیره کریک سیتی سنتر دبی

هتل پولمن دیره کریک سیتی سنتر، هتل ۵ ستاره‌ای است که موقعیت مکانی بسیار عالی دارد. این هتل در نزدیکی سیتی سنتر دبی قرار گرفته است که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید در شهر دبی است؛ بنابراین می‌توانید به آسانی به این مرکز خرید بروید و انواع برندهای معتبر دنیا را خریداری کنید.
از طرف دیگر با اقامت در این هتل شما با ایستگاه مترو تنها ۵۰۰ متر فاصله خواهید داشت. از جمله امکانات این هتل می‌توان به مرکز نگهداری کودکان، استخر، سونا، جکوزی ۴ رستوران، باشگاه بدن‌سازی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و... اشاره کرد.
یکی از رستوران‌های این هتل که مدلی نام دارد، با سرو انواع غذاهای بین‌المللی شما را ترغیب می‌کند تا طعم غذاهای فوق‌العاده آن را امتحان کنید.

آیا دیره منطقه خوبی برای اقامت در دبی است؟

هتل کرون پلازا دیره

هتل کرون پلازا در منطقه دیره دبی فقط ۳۰۰ متر تا ردیف مال فاصله دارد؛ بنابراین می‌توانید هر زمان که دوست داشتید به مراکز خرید اطراف هتل خود سری بزنید.
اغلب اتاق‌های هتل کرون پلازا دیره متراژی نسبتا بزرگ دارند که هرکدام از آن‌ها دیزاین خاص و زیبایی مخصوص به خود را دارند.
اتاق‌ها با رنگ‌های خامه‌ای تزیین شده‌اند که یک فضای کاملاً دلچسب و آرامش‌بخش برای مهمانان فراهم می‌کنند؛ البته هر اتاق بسته به نوع طراحی آن از رنگ‌های متفاوتی تشکیل می‌شود که در کنار فرش‌های طرح‌دار خود زیبای آن را چندین برابر می‌کند.

آیا دیره منطقه خوبی برای اقامت در دبی است؟

از طرف دیگر امکانات رفاهی متنوعی مانند سیستم تهویه هوا، حمام مرمر مجهز به وان، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، تلویزیون، ملزومات بهداشتی شخصی، مبلمان راحتی، چایی‌ساز و قهوه‌ساز و... در اتاق‌ها قرار داده شده است.
برخی از اتاق‌های این هتل دارای یک بالکن اختصاصی هستند که چشم انداز بسیار فوق‌العاده‌ای از شهر دبی را به شما نشان می‌دهند.

هتل کرون پلازا رستوران‌های مختلفی را در خود جای داده است که یکی از این رستوران‌ها اسپایس آیلند نامیده می‌شود. در این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی به صورت سلف سرویس برای مهمانان سرو می‌شود.
اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید ناهار و شام خود را در رستوران بریوزو میل کنید. این هتل دو استخر روباز و سرپوشیده دارد که با مراجعه به یکی از این استخرها می‌توانید از خدماتی مانند ماساژ، سونا و جکوزی و اسپا برخوردار شوید.
از جمله خدمات دیگر هتل کرون پلازا می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، لاندری، اتاق چمدان، پارکینگ اختصاصی، مینی بار، شاتل فرودگاهی و... اشاره کرد.

هتل هیلتون کریک دبی

حتماً با هتل‌های مشهور هیلتون که شعبه‌های مختلف در سراسر جهان دارند، آشنا هستید. هتل هیلتون کریک هتل ۵ ستاره و یکی از شعبه‌ هتل‌های مشهور هیلتون است که با دکوراسیون کاملاً لوکس و یک چشم‌انداز فوق‌العاده شهر دبی پذیرای مهمانان است.
این هتل سرویس رفت‌وآمد را برای مهمانان فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند به مراکز خرید و ساحل جمیرا دسترسی داشته باشند.
از جمله خدمات هتل هیلتون کریک می‌توان به صرافی، مغازه سوغاتی فروشی، اجاره اتومبیل، خدمات تور گردی، سالن‌های کاملاً مجهز برای برگزاری همایش‌ها و جلسات کاری، خدمات فتوکپی، مرکز تجاری، اتاق امانات و... اشاره کرد.

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل آخری که در این لیست به شما معرفی خواهیم کرد، هتل سه ستاره و کاملاً اقتصادی ایبیس دبی در منطقه دیره است. این هتل با امکانات بسیار خوبی که دارد، باعث شده است تا کسانی که به دنبال تجربه سفری اقتصادی در دبی هستند، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند. از جمله امکانات این هتل می‌توان به باشگاه ورزشی، پارکینگ اختصاصی، رستوران شبانه‌روزی، هتل، کافی‌شاپ و... اشاره کرد.

آیا دیره منطقه خوبی برای اقامت در دبی است؟

رزرو هتل های منطقه دیره دبی در فلای تودی

منطقه دیره یکی از قدیمی ‌ترین و پرهیاهوترین مناطق دبی است که از زمان‌های گذشته تا به امروز همچنان به عنوان قطب تجاری این شهر شناخته می‌شود. این منطقه یک مکان بسیار مناسب برای کار و رزرو هتل است؛ برای همین در این مقاله بهترین هتل‌هایی را که می‌توانید در این منطقه رزرو کنید، معرفی کردیم. برای خرید بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل های منطقه دیره دبی وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت می‌توانید متنوع‌ترین هتل های منطقه دیره در دبی را به راحتی پیدا کرده و رزرو کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: