April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۴۰۴
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
0
معاون وزیر اقتصاد گفت: وزارت راه و شهرسازی تا تیر سال آینده فرصت دارد که اطلاعات خانه های خالی را به ما اعلام کند.

وزارت راه تا تیر سال آینده برای ارائه آمار خانه های خالی فرصت دارد

داود منظور در پاسخ به باشگاه خبرنگاران درباره آخرین آمار مربوط به خانه‌های خالی گفت: آخرین اطلاعات مربوط به خانه‌های خالی در سال گذشته را در مرداد ماه امسال از وزارت راه وشهرسازی دریافت کرده ایم.

به گفته معاون وزیر اقتصاد، حدود ۵۲۰ هزار اطلاعات رکورد خانه‌های خالی را دریافت کرده بودیم، اما ۲۰۰ هزارنفر اعتراض نسبت به مالیات خانه‌های خالی به دست ما رسید.

او می‌گوید:وزارت راه وشهرسازی تصمیم گرفت این اطلاعات را پالایش و ویرایش کند و مجدد ارسال کند، اما تاکنون چندین بسته اطلاعات تکمیلی به ما ارسال شده است.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تاکنون اطلاعات مالکانی که بیش از ۲۰ تا ۱۰۰ خانه به ما ارسال شده است و وزارت راه وشهرسازی به صورت طبقه بندی شده این اطلاعات را به ما ارسال می‌کند و هر اطلاعاتی که ما به دست بیاوریم مطالبه مالیات و وصول آن را از مودی مالیاتی انجام می‌دهیم.

او گفت: وزارت راه وشهرسازی تا تیر سال آینده فرصت دارد که اطلاعات این خانه‌های خالی را به ما اعلام کند و با دریافت این اطلاعات فرآیند وصول را انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: