April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۴۳۹
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
0
رئیس جمهور روسیه وعده داد گروه‌هایی که مسئول حمله به غیرنظامیان روسی هستند در هم کوبیده می‌شوند.

پوتین: گروه‌های تروریستی اوکراینی در هم کوبیده می‌شوند

جنگ اوکراین در حالی وارد دومین سال خود شده است که گستره این جنگ تنها به شرق این کشور خلاصه نمی‌شود بلکه هر چند وقت یکبار مناطقی در خاک روسیه نیز هدف حمله قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (پنجشنبه) از حمله تروریستی به جنوب شهر بریانسک در مرز با اوکراین خبر داده و وعده داد گروه‌های خرابکار اوکراینی که پشت حملات به غیرنظامیان قرار دارند درهم کوبیده خواهند شد.

پوتین در سخنرانی تلویزیونی خود با متهم کردن یک گروه تروریستی به آتش گشودن به سمت یک خودرو حامل غیرنظامیان که شامل کودکان بود از پاسخ قاطع به این موضوع خبر داد. وی گفت: آن‌ها در این حمله هیچ دستاوردی به دست نیاوردند و ما آن‌ها را درهم خواهیم کوبید.

الکساندر بوگوماز، شهردار بریانسک درباره این حادثه گفت: در حمله به یک خودرو حامل شهروندان ما دو نفر جان خود را از دست دادند و یک کودک ۱۱ ساله زخمی شد.

سرویس امنیت داخلی روسیه در بیانیه خود در این باره اعلام کرد: ما به کمک ارتش به دنبال منحل کردن یک گروه مسلح از ملی گرایان اوکراینی بودیم که از مرز عبور کرده و وارد خاک روسیه شدند. شرایط در حال حاضر تحت کنترل نیرو‌های امنیتی است. ما موفق به کشف و خنثی سازی مواد منفجره زیادی شده ایم.

در فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده است مردان مسلحی که خود را نیرو‌های داوطلب روسی می‌خوانند می‌گویند به منظور مقابله با رژیم خونین پوتین و کرملین از مرز عبور کرده اند. آن‌ها که خود را آزادی خواه می‌نامند از مردم روسیه می‌خواهند سلاح در دست گرفته و با دولت بجنگند.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد سازمان‌های مجری قانون تعیین می‌کنند چه کسی مسئول این حادثه است و مقامات امنیتی پوتین را در جریان این موضوع قرار می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: