April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۶۲۲
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
0
نشست بررسی عملکرد ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱ بانک ملی ایران در چارچوب محور‌های مطلوب وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد این بانک و قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیات همراه برگزار شد.

برگزاری نشست بررسی عملکرد 10 ماهه امسال بانک ملی ایران در چارچوب محورهای وزارت امور اقتصادی و دارایی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سید عباس حسینی در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک ولادت امام زمان (عج) و نیمه شعبان با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات بانک ملی ایران در راستای مدیریت بازار ارز در شبکه بانکی، اظهارداشت: بانک ملی ایران به عنوان بانکی با اصالت و با سابقه درخشان خالق تغییرات و تحولات مثبت و سازنده در شبکه بانکی کشور است.

وی با بیان این که بانک ملی ایران در ایجاد ظرفیت‌های جدید در شبکه بانکی ارزش آفرین و نقش آفرین است، افزود: بانک ملی ایران بار دولت را به دوش می‌کشد و هر جا پرداختی و یا پولی لازم باشد تکیه گاه ما بانک ملی ایران است.

معاون بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به این که حفظ و ماندگاری مشتریان برای شبکه بانکی با اهمیت است، گفت: انتظار داریم بانک ملی ایران با تلاش مضاعف به عنوان نماد بانکداری کشور با خلق ایده و وجود متخصصان خلاق، خبره و کارآمد خدمات مالی بهینه براساس نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان را ارائه دهد.

وی در ادامه بر نقش تامین مالی کلان و برطرف کردن نیاز‌های خرد مالی آحاد جامعه توسط بانک ملی ایران تاکید کرد و گفت: انتظار داریم در سال جاری شاهد رشد و اتفاقات خوبی در بخش‌های مختلف و شاخصه‌های مالی بانک باشیم.

دکتر نجارزاده براهمیت هدف گذاری و برنامه ریزی‌های جدید به عنوان مهم‌ترین ارکان اصلی و اساسی تحول و دست یابی به موفقیت‌های پیش رو تاکید کرد و اظهارداشت: باید با تغییر رویکرد، ایجاد برنامه ریزی‌های جدید و استفاده از همه ظرفیت‌ها شاهد افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه‌های نظام بانکی باشیم.

در ادامه این مراسم سرپرست بانک ملی ایران با بیان این که ارائه خدمات مالی بهینه به آحاد مردم باید تداوم یابد، اظهارداشت: انتظار داریم که همکارانمان در سراسر کشور با رویکرد‌های جدید و برنامه‌های راهبردی نسبت به جذب منابع جدید در بانک اقدام کنند.

وی بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و در ادامه از همکاران خواست تا با تلاش مضاعف مطابق برنامه‌های راهبردی جدید به اهداف و سیاست‌های تدوین شده دست یابیم.

رئیس و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در این جلسه نیز ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران به بیان مسائل و موضوعات مربوطه پرداختند و راهکار‌های لازم را ارائه دادند.

در این نشست شاخصه‌های عملکردی ابلاغ شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی در بخش‌های مختلف توسط معاونت برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران بررسی شد.

گفتنی است، رئیس اداره کل حسابداری مالی بانک ملی ایران در این نشست گزارشی از عملکرد این بانک طی ۱۰ ماهه امسال ارائه داد.

در این جلسه ضمن ارزیابی عملکرد بانک بر نقش تسهیلات دهی، داشتن برنامه تحول، جذب سپرده‌های جدید، کاهش NPL و مدیریت منابع در استان‌ها تاکید شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: