کد خبر: ۳۹۳۶۴۴
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
0
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران از پیاده سازی استراتژی های جدید و توسعه ای در این مرکز خبر داد و اعلام کرد: مرکز وارد فعالیت های توسعه ای شده است تا مسائل کلان را شناسایی و عارضه یابی کند و به دور از نگاه بنگاهی؛ تحقیق و توسعه در شرکت های معدن و صنایع معدنی را رقم بزند.

پیاده سازی استراتژی های نو و توسعه ای در مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مرتضی هاشم پور امروز در آیین امضای قرارداد‌ها و تفاهم نامه در حوزه معدن و صنایع معدنی و فناوری افزود: توسعه خدمات و همکاری‌ها بین مرکز و شرکت‌های معدن و صنایع معدنی و دانش بنیان‌ها آغاز شده است.
وی گفت: مرکز تحقیقات به لحاظ نرم افزار، سخت افزار و نیروی انسانی نخبه در خاورمیانه بی نظیر و در دنیا کم نظیر است.
هاشم پور با بیان اینکه مرکز به دور از نگاه بنگاهی به دنبال پیاده سازی استراتژی‌های جدید است و در این زمینه برنامه‌های عملیاتی تدوین شده است.
سرپرست مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران در خصوص چشم انداز صنعت فولاد کشور و ظرفیت‌های مرکز تحقیقات در تحقق این هدف اعلام کرد: هدف تولید ۵۵ میلیون تن فولاد نیاز به مواداولیه و ۶۶ میلیون تن گندله دارد که تامین آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: ذخایر قطعی سنگ آهن کشور از یک دهه آینده کفایت برنامه تولید فولاد را نمی‌دهد و باید از ظرفیت معادن و ظرفیت سازی بهره لازم را برد.
هاشم پور اظهار داشت: در ظرفیت سازی‌ها استفاده از توانمندی‌های مراکز تحقیقاتی به ویژه مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی باید مورد توجه باشد و در این زمینه ۲نسخه راهبردی و خدماتی همچون پرعیارسازی کم عیار‌ها و عارضه یابی و بهینه سازی فرآیند‌ها در بخش فرآوری مواد معدنی توسط این مرکز قابل ارایه است.
وی گفت: مرکز تحقیقات ارایه خدمات فنی، مطالعاتی و تحقیقاتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است و امضای قرارداد‌های همکاری در حوزه معدن و صنایع معدنی به منظور ایجاد ارزش افزوده بیشتر در اقتصاد ملی گواه این موضوع است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: