April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۶۸۲
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
0
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری گفت: مسافران اتوبوس در صورتی که بلیت پیدا نکردند می توانند به سامانه رزواسیون مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

مسافران در صورت پیدا نکردن بلیت به لیست انتظار مراجعه کنند

داریوش باقر جوان گفت: اکنون برای تمامی مسیر‌ها بلیت وجود دارد و مسافران هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می‌توانند بلیت تهیه کنند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری، در صورتی که مسافری بلیت نتوانست پیدا کنند، می‌تواند با مراجعه به بخش رزواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرد و در صورت تکمیل شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر ویا سرویس فوق العاده می‌کنند.

او می‌گوید: به هیچ عنوان عدم فروش بلیت توسط رانندگان یا شرکت‌های حمل ونقل مسافری را تایید نمی‌کنم و اکنون تمامی تشکل‌ها و بخش‌های صنفی فارغ از هر جناح یا مشکلی برای سفر‌های نوروزی و انجام آن‌ها اعلام آمادگی کرده اند.

باقر جوان گفت: در صورتی که شرکت‌های حمل ونقلی یا رانندگان برای تهیه لوازم یدکی یا سوخت مشکل دارند با اعلام نیاز خود می‌توانند آن‌ها را اعلام کنند.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری تاکید کرد: در حال حاضر ۸هزار دستگاه با متوسط ظرفیت ۳۲ نفر و ۲۴هزار دستگاه مینی بوس با ظرفیت ۱۷ نفر و ۳۳هزار دستگاه سواری کرایه پلاک عمومی با ظرفیت سه نفر برای ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

او گفت: با توجه به تشدید تحریم‌ها امسال نسبت به سال گذشته تعدادی از ناوگان حمل ونقل با کاهش روبرو شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: