April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۹۹۲
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
0

اگر در این روزها سری به بازار پررونق کابینت بزنید، شاهد انواع مختلفی از برندهای گوناگون خواهید بود که به نوبه خود بهترین نوع کابینت مدرن را طراحی و به مشتریان خود عرضه می‌دارند. البته در این میان وجود سلیقه‌های متفاوت و گاها متضاد، موجب شده هر فردی بسته به میل و نظر خود، محصول موردعلاقه‎اش رابهترین نوع کابینت مدرن در بازار ایران تلقی نماید. به هر حال این مسئله چندان هم نادرست نبوده و خوب است که هر شخص بسته به نیاز خود، بهترین گزینه را انتخاب و خریداری نماید؛ اما باید به این نکته هم توجه داشت که یک کابینت استاندارد؛ ویژگی‎هایی دارد که موجب تمایز آن از دیگری شده و عنوان بهترین را از جانب مشتریان دریافت کرده است. لذا در ادامه همراه ما باشید تا ضمن اطلاع از ویژگی‎های مذکور و قیمت کابینت های نام برده، با چند مدل از بهترین کابینت‌های مدرن نیز آشنا شویم.

بهترین نوع کابینت مدرن

کابینت مدرن چیست؟

یکی از پرفروش‌ترین کابینت‌های موجود در بازار ایران؛ که طی چند سال اخیر توجه بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب کرده است؛ کابینت مدرن می‌باشد. در طراحی این محصول از سبک مدرن و مینیمالیستی الهالم گرفته شده و برخلاف کابینت‌های سنتی و سلطنتی؛ تزئینات کمتری دارد. البته همین سادگی و نظم آن، به عنوان یک مزیت بزرگ تلقی شده و امکانات بسیاری را برای کاربران خود فراهم کرده است.

خرید کابینت مدرن به دلیل تنوع طرح و رنگ بینظیری که دارد و استحکام و ماندگاری فوق‌العاده آن؛ عقل از سر هر خریدار خوش سلیقه‌ای می‌پراند. ضمنا اغلب کابینت‎های مدرن دارای روکش ضد آب، ضد باکتریال و ضد خش نیز می‌باشند که از جوانب مختلف موجب افزایش طول عمر، سهولت در نظافت و نگهداری و افزایش زیبایی آن شده است.

بهترین مدل کابینت مدرن بازار

طبیعتا بهترین نوع کابینت مدرن در بازار ایران باید ویژگی‌هایی داشته باشد که موجب تمایز آن از سایر مدل‌ها شده و بتواند لقب بهترین را به خود اختصاص دهد. از این‌رو شما می‎توانید با شناخت این ویژگی‌ها، به هنگام انتخاب کابینت، بهترین مدل را خریداری نمایید. برخی از خصوصیاتی که بهترین کابینت مدرن باید داشته باشد، عبارتند از:

  • طراحی ساده و درعین حال جذاب و دلربا
  • استفاده از متریال باکیفیت نظیر: ام دی اف
  • بهره‌گیری از رنگ‌های خاص و مدرن
  • امکانات جانبی کاربردی (کشو، قفسه و...)
  • داشتن فضای ذخیره مناسب و کمک به بهینه سازی فضا

کابینت مدرن های گلاس

کابینت مدرن های گلاس از متریال ام دی اف با روکش براقِ پلاستیکی ساخته شده است که بسیار مقاوم بوده و از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشد. ورق رویه این محصول حالت براقی داشته و موجب انعکاس نور می‌شود. در نتیجه به واسطه همین مزیت می‌توان از آن به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای آشپزخانه‌هایی که نورگیری کمی دارند، یاد گرد. البته ناگفته نماند که این ویژگی گاها موجب افزایش احتمال ایجاد خط و خش یا لک بر روی سطح کابینت شده، فلذا باید در نگهداری از این محصول کوشا باشیم تا ماندگاری مطلوبی داشته باشد. 

خرید کابینت های گلاس انتاخب مناسبی است چرا که این نوع کابینت انواع مختلفی دارد که در رنگ‌بندی و سبک طراحی با یکدیگر متفاوت بوده و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ وما در ادامه یکسری از پرفروش‌ترین مدل‌های آن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد:

  1. کابینت های گلاس با روکش پلی گلاس
  2. کابینت هایگلاس اکلیلی
  3. کابینت های گلاس مات
  4. کابینت های گلاس براق
  5. کابینت لمی گلاس

کابینت مدرن انزو

یکی دیگر از بهترین نوع کابینت مدرن در بازار ایران که با متریال ام دی اف ساخته شده و در مدل‌های متنوعی به بازار عرضه می‌گردد؛ کابینت انزو می‌باشد. قطر ام دی اف به کار برده شده در ساخت این محصول، 25 میلی‌متر بوده و یکی از مستحکم‌ترین کابینت‌های موجود در ایران به شمار می‎رود. همچنین در رنگ‌آمیزی آن از رنگ‎های گوناگونی استفاده می‌شود که سه مدل از پرکاربردترینِ آن‌ها عبارتند از:

  • رنگ پلی اورتان: این رنگ مقاومت مطلوبی در برابر نور و رطوبت داشته و نسبت به سایر رنگ‎های استفاده شده برای این محصول، از قیمت پایین‎تری برخوردار است.
  • رنگ پولیشی: در میان رنگ‎های مختلفی که برای پوشش دهی و زیبا سازی کابینت انزو مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ پولیشی گران‌تر بوده و در عوض شفافیت و درخشندگی چشم‌نوازی دارد. ضمنا در برابر ضربه و آسیب‌های مختلف هم از مقاومت بالایی برخودار می‌باشد.
  • رنگ پلی استر: این رنگ در واقع قیمت پایین‌تری داشته اما اگر بخواهیم واقعیت ماجرا را بررسی کنیم؛ علت این مسئله ماندگاری کم و ترک خوردن آن در مدت زمان کوتاه می‌باشد.

کابینت مدرن چیست

کابینت مدرن ممبران

این محصول از ورق ام دی اف با روکش ممبران ساخته می‌شود؛ اما به دلیل شباهت زیادی که به کابینت‌های چوبی دارد، آن را با مدل‌های کلاسیک اشتباه می‌گیرند. تنوع طرح کابینت مدرن ممبران به قدری زیاد است که پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‎ای بوده و به راحتی می‎توانید آن را با سبک دکوراسیون و چیدمان منزل خود ست نمایید. ضمنا میزان قدرت نفوذ آب و رطوبت در این مدل نسبت به سایر کابینت‌ها، بسیار کمتر بوده و در ساخت آن از یراق آلات زیبا و باکیفیتی استفاده می‌شود که جذابیت کار را دو چندان نموده است.

این کابینت بسیار جادار بوده و نقش بسزایی در بهینه سازی فضای آشپزخانه ایفا می‌کند،از این‌رو به عنوان بهترین نوع کابینت مدرن در بازار ایران به شمار رفته و بسیاری از خریدارانی که آشپزخانه‌ای با متراژ پایین دارند؛ طرفدار پروپاقرص این محصول می‌باشند. همچنین روکش آن بسیار مرغوب بوده و ضد لک و اثر انگشت است؛ به همین جهت نگهداری و نظافت آن نسبت به سایر مدل‎ها راحت‌تر بوده و یک گزینه عالی مخصوص افرادی که فرصت زیادی برای نظافت خانه ندارند؛ محسوب می‌شود.

در نهایت کدام نوع کابینت مدرن بهتر است؟

تا اینجای کار با ویژگی‌ انواع کابینت مدرن آشنا شدیم و دانستیم که هر یک از آن‌ها، علاوه بر خصوصیات مشترک، دارای یکسری مزیت منحصربفرد نیز می‌باشند که موجب تمایز هر کدام از دیگری شده است. لذا به دلیل همین تنوعی که بین کابینت‌های مختلف وجود دارد؛ معرفی بهترین نوع کابینت مدرن تا حدودی نشدنی است. زیرا برای انتخاب این محصول، هر خریداری باید به عوامل مختلفی نظیر کیفیت، قیمت، نوع طراحی، جنس و متریال بکار برده شده در ساخت، ابعاد و متراژ مورد نیاز توجه کرده و در نهایت یک انتخاب هوشمندانه و متناسب با شرایط خود داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: