April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۴۶۶۸
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
0
بانک سرمایه در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمت به مشتریان، امکان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق اپلیکیشن سرمایه را فراهم نمود.

افتتاح حساب غیر حضوری، خدمت جدید بانک سرمایه

به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، از این پس هم وطنان ارجمند می‌توانند جهت افتتاح حساب در بانک سرمایه به صورت غیرحضوری و در هر ساعت از شبانه روز از طریق اپلیکیشن سرمایه اقدام نمایند.

جهت افتتاح حساب غیر حضوری کافی است اپلیکیشن سرمایه را از وب سایت بانک سرمایه دانلود نموده و پس از نصب، مراحل ثبت نام و احراز هویت را انجام دهید. شایان ذکر است داشتن ۱۸ سال تمام و مالکیت یک سیمکارت پیش نیاز افتتاح حساب غیر حضوری بوده و مدارک مورد نیاز در این خصوص عبارتند از:

کارت ملیشناسنامهنشانی و کد پستیتصویر امضا روی کاغذ سفید

شایان ذکر است هم وطنانی که تقاضای دریافت تسهیلات قرض الحسنه بانک سرمایه (طرح نسیم سرمایه) را دارند نیز می‌توانند به صورت غیرحضوری افتتاح حساب کرده، وجه مورد نظر خود را به حسابشان واریز نمایند و پس از گذشت حداقل سه ماه از زمان افتتاح حساب، جهت ارائه درخواست وام و اطلاع از معدل سپرده خود به یکی از شعب بانک سرمایه مراجعه نمایند.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روز‌های هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: