April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۲۱
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
0

کارمزد کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی کارمزد بهتری دارد؟

امروزه برای انجام معاملات ارز دیجیتال صرافی‌های متعددی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان به راحتی خرید و فروش انواع ارز‌های دیجیتال را انجام داد. برخی از این صرافی‌ها ایرانی بوده و برخی دیگر خارجی هستند که هر یک از آن‌ها برای انجام معاملات مورد نظر کارمزدی را دریافت خواهند کرد.

سؤالی که اکثر تریدر‌ها با آن مواجه هستند این است که کدام صرافی ارز دیجیتال خارجی در مقایسه با دیگر صرافی‌ها کارمزد کمتری دریافت می‌کند؟ برای پاسخ به این سؤال ما در این مطالب برخی از بهترین صرافی‌های خارجی که کارمزد پایینی برای انجام معاملات در نظر گرفته‌اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

همان طور که در مقاله "بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی" گفته شد، صرافی‌های ارز دیجیتال به پلتفرم‌هایی گفته می‌شود که امکان خرید و فروش ارز‌های دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند. در واقع این پلتفرم‌ها به عنوان یک واسطه بین خریدار و فروشنده عمل می‌کنند و برای انجام معاملات مبلغی را به عنوان کارمزد در نظر می‌گیرند. به عبارت ساده‌تر، در صرافی ارز دیجیتال می‌توان معامله و تبدیل ارز‌های دیجیتال را انجام داد.

بهترین صرافی خارجی برای معاملات ارز دیجیتال با کارمزد پایین

در این بخش چند صرافی خارجی معتبر برای انجام معاملات را به شما معرفی می‌کنیم.

صرافی بایننس

صرافی بایننس از جمله صرافی‌هایی است که به وفور نام آن را می‌شنویم. این صرافی به عنوان یکی از بهترین صرافی‌های خارجی به شمار می‌رود که حجم بالایی از معاملات ارز دیجیتال را انجام می‌دهد. صرافی بایننس امکانات متعددی را در اختیار تریدر‌ها قرار داده و همین امر موجب محبوبیت آن شده است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های این صرافی کارمزد پایین آن است.

به علاوه این صرافی به افرادی که توکن اختصاصی آن یعنی BNB را معامله کنند، تخفیفات خاصی ارائه می‌دهد. در این صرافی بیش از 300 توکن مختلف برای کاربرانی که می‌خواهند به صورت مستقیم رمز ارز خاصی را با دلار آمریکا خریداری کنند، قرار داده شده است. از ویژگی‌های مهم این صرافی خارجی ارز دیجیتال می‌توان به پشتیبانی از بیش از 600 ارز دیجیتال اشاره کرد. این صرافی دارای چارت‌های تحلیلی پیشرفته است و از نظر ایمنی نیز امنیت بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد.

صرافی کوین بیس Coinbase

صرافی کوین بیس را می‌توان به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی معرفی کرد. این صرافی را به عنوان بهترین صرافی برای ارز دیجیتال بیت کوین در ایالات متحده می‌شناسند. این صرافی می‌تواند یکی از صرافی‌های مناسب برای افرادی باشد که به تازگی وارد بازار ارز دیجیتال شده‌اند؛ زیرا رابط کاربری آسانی دارد و تمرکز آن روی ارائه مطالب آموزشی است.

وجود موارد آموزشی در این صرافی این امکان را به تریدر‌ها می‌دهد تا بتوانند با ارائه نحوه معامله ارز‌های دیجیتال رمز ارزی را به عنوان جایزه دریافت کنند. در کوین بیس از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده شده و این ویژگی امنیت این صرافی را بالا می‌برد. از طرف دیگر می‌تواند حدود 98 درصد از رمز ارز‌ها را به صورت آفلاین ذخیره کند. در کوین بیس بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌شود و معاملات در این فضا به صورت ایمن انجام می‌شود. این صرافی ارز دیجیتال خارجی برای انجام معاملات بیمه در نظر گرفته و تا سقف 250 هزار دلار دارایی کاربران را بیمه می‌کند.

صرافی Crypto.com

با اینکه بیشتر صرافی‌های خارجی ارز‌های دیجیتال امنیت بالایی دارند، اما می‌توان Crypto را به عنوان یکی از ایمن‌ترین صرافی‌های خارجی معرفی کرد. در این صرافی برای محافظت از دارایی کاربران از تکنیک‌های امنیتی مختلفی استفاده شده است و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان ذخیره کردن تمام ارز‌ها به صورت آفلاین اشاره کرد.

در صرافی Crypto بیش از 250 توکن مختلف پشتیبانی می‌شود. این صرافی برای انجام معاملات خود کارمزد پایین 4 درصد را در نظر گرفته و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند با کارمزد 4 درصد بیش از 250 ارز دیجیتال را معامله کنند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث شده تا Crypto به یک صرافی ارز دیجیتال خارجی محبوب تبدیل شود این است که برای افرادی که استیبل کوین اختصاصی این صرافی یعنی CRO را داشته باشند، تخفیف در کارمزد معاملات در نظر گرفته شده است.

صرافی بلاک فای BlockFi

یکی دیگر از صرافی‌هایی که می‌توان گفت بهترین صرافی خارجی به شمار می‌رود، صرافی بلاک فای است. در این صرافی کاربران می‌توانند در ازای رمز ارز‌های خود سود دریافت کنند و بیت کوین خود را به عنوان وثیقه قرار داده و بر اساس آن وام دریافت کنند. این صرافی کارمزدی پایین 1 درصد را برای انجام معاملات خود دریافت می‌کند و زیرساخت امنیتی بسیار قوی دارد.

جالب است بدانید در بلاک فای دریافت کارمزد تنها مختص ارسال و برداشت ارز است و معاملاتی که در بر این بستر انجام شود، بدون کارمزد انجام خواهد شد. این امر موجب شده بلاک فای یک صرافی ارز دیجیتال خارجی محبوب باشد. از جمله ساختار‌های امنیتی این صرافی خارجی می‌توان به لیست مجاز و احراز هویت دو مرحله‌ای اشاره کرد. صرافی بلاک فای مانند بسیاری از صرافی‌های خارجی دیگر دارای توکن اختصاصی است که توکن آن GUSD نام دارد. این صرافی از جمله صرافی‌هایی است که قانون‌گذاران ایالات متحده از آن حمایت می‌کنند.

صرافی اف تی ایکس FTX

اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال خارجی معتبر هستید، به شما صرافی اف تی ایکس را معرفی می‌کنیم. این صرافی از جمله پلتفرم‌های معاملات اوراق مشتقه به شمار می‌رود. منظور از معاملات اوراق مشتقه قرارداد‌های مالی است که بین دو یا چند طرف منعقد می‌شود و انعقاد آن بر اساس قیمت آتی یک دارایی خاص است. این صرافی با توجه به سابقه کمی که دارد، به خوبی توانسته به یک صرافی محبوب تبدیل شود.

در این صرافی کاربران می‌توانند طیف وسیعی از معاملات مالی در خصوص رمز ارز‌ها را انجام دهند. کارمزدی که برای معاملات اسپات و فیوچر در این صرافی در نظر‌ گرفته شده، بر اساس حجم معاملاتی است که به صورت ماهانه انجام می‌شود؛ بنابراین این کارمزد متغیر است. در هر صورت بالاترین کارمزدی که در این صرافی دریافت می‌شود، بیش از 1 درصد نیست. اگر برای پرداخت کارمزد از توکن اختصاصی این صرافی یعنی FTT استفاده کنید، تخفیفاتی برای شما در نظر گرفته می‌شود.

جمع‌بندی

انجام معاملات ارز‌های دیجیتال یک موضوع مهم و حیاتی است که باید حتما در صرافی‌های معتبر انجام شود. صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی متعددی وجود دارد که هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. ما در این مطالب چند صرافی خارجی ارز دیجیتال معتبر را به شما معرفی کردیم تا بتوانید معاملات خود را در یک بستر امن با کارمزد پایین انجام دهید. تمامی این صرافی‌ها اعتبار کافی دارند و می‌توانند به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی شناخته شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: