April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۶۳
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
0
رئیس‌جمهور سابق آمریکا قرار است به دلیل پرونده کلاهبرداری پنجشنبه به نیویورک بازگردد تا برای دومین بار در دادگاه حاضر شود.

دومین حضور ترامپ در دادگاه نیویورک این بار با پرونده کلاهبرداری

منابع آگاه به شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گفتند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور قرار است پنجشنبه به شهر نیویورک بازگردد تا برای دومین بار به عنوان بخشی از شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری لتیشیا جیمز، دادستان کل نیویورک برای کلاهبرداری مدنی در دادگاه حاضر شود.

ترامپ پیش از این در ماه آگوست برای یک ساعت مورد مواخذه قرار گرفته بود، اما پس از آن جیمز از ترامپ، فرزندان بزرگ‌ترش و شرکتش به دلیل افزایش متقلبانه ارزش سبد املاک ترامپ و دارایی خالص وی شکایت کرد.

به نوشته وبگاه «ای‌بی‌سی نیوز»، انتظار می‌رود ترامپ روز پنجشنبه در دفتر جیمز حاضر شود تا به سوالات دوباره در جریان این پرونده کلاهبرداری پاسخ دهد.

در این دادخواست ادعا شده است که املاک و اقامتگاه گلف ترامپ در فلوریدا، مار-آ-لاگو، ۷۳۹ میلیون دلار ارزش داشت، اما باید ۷۵ میلیون دلار ارزش گذاری می‌شد. همچنین گفته می‌شود که ترامپ دارایی‌هایی مانند آپارتمانش در برج ترامپ را بیش از حد ارزش گذاری کرده است. پای ایوانکا ترامپ و دونالد ترامپ جونیور، فرزندان ارشد رئیس‌جمهور نیز قبلاً در این پرونده باز شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا که با پرونده دردسرساز حق‌السکوت نیز مواجه است، درپی به‌تاخیر انداختن شروع محاکمه در این پرونده کلاهبرداری بود، اما قاضی گفته است که فارغ از هر اتفاقی که رخ دهد، شروع محاکمه از ماه اکتبر قطعی است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: