May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۰۸۵
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری به‌صورت مستقیم به سؤالات مردم پاسخ می‌دهد.

وزیر ارتباطات بی‌واسطه به مطالبات مردمی پاسخ می‌دهد

در راستای دستور رئیس‌جمهوری به وزرا، معاونان و مدیران دولتی به‌منظور گفت‌وگوی مستقیم با مردم، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در برنامه هفتگی «پاسخگویی بی‌واسطه اعضای هیئت دولت به مطالبات مردمی» شرکت خواهد کرد.
در همین راستا فردا (سه شنبه ۲۱ فروردین) از ساعت ۱۰ تا ۱۱ عیسی زارع پور با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی طرح نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه مأموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود.
هموطنان از شهر‌ها و استان‌هایی غیر از تهران از طریق شماره تماس ۶۱۳۳-۰۲۱ و هموطنان در تهران نیز بدون پیش‌شماره می‌توانند بی‌واسطه با وزیر ارتباطات تماس برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.
پیش از این نیز زارع پور در آذر گذشته با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، به سوالات مردمی پاسخ داده بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: