April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۱۳۸
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
0
تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند وزیر، ‏‏ارباب جنگ و شکار اشباح را روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

رباب جنگ و شکار اشباح در قاب تلویزیون

فیلم سینمایی جدید «شکار اشباح» به کارگردانی «رائد آندونی»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی رمزی مقدسی، عاطف الخراس و محمد خطاب آمده است: رائد آندونی، کارگردان فلسطینی، آگهی روزنامه‌ای را در رام الله می‌گذارد. او به دنبال زندانیان سابق مرکز بازجویی موسکوبیا در اورشلیم است. او در آگهی خود می‌خواهد که مردان نیز به عنوان صنعتگر، معمار یا بازیگر تجربه داشته باشند.

انیمیشن سینمایی «دنیای مخفی آریتی» به کارگردانی «هیروماسا یانبایاشی»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: شو پسر نوجوانی است که بیماری قلبی دارد و باید هر چه زودتر عمل قلب نماید. مادرش به یک ماموریت فوری رفته و مادر بزرگش او را به خانه قدیمی خود می‌برد. شو آدم کوچولویی به نام آریتی را می‌بیند.

فیلم سینمایی «گاو و زندانی» به کارگردانی «هانری ورنوی»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی فرناندل، پیر لوئیس و الن اسوایرز خواهید دید: در سال ۱۹۴۲، یک زندانی فرانسوی جنگی در آلمان تصمیم می‌گیرد در پوشش چراندن گاوی به نام مارگریت به فرانسه بگریزد که ...

فیلم سینمایی «آخرین گناه» به کارگردانی «مسعود نوابی»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم داستان تحول پسر جوانی است که از اعتقاد چندانی برخوردار نیست، و از طرفی به دختر دوست پدرش علاقه مند می‌شود و به دوستان خلافکارش کلید مغازه فرش فروشی آن‌ها را می‌دهد که ...
عنایت بخشی، حسین معلومی و مونا فرجاد در فیلم تلویزیونی «آخرین گناه» ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «وزیر» به کارگردانی «بوجای نامبیار»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۹ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی آمیتا باچان، فرهان اختر، آدیتی راو حیدری، ماناو کائل و نیل نیتین موکش خواهیم دید: یک افسر پلیس که دچار آسیب‌های روانی است، با یک پدر عزادار دوست می‌شود که توسط نیرو‌هایی مرموز که منتهی به تروریسم می‌شوند، مدام تهدید می‌شود و.

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی «سیف‌الله داد»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی سلما المصری، جیانا عید، بسام کوسا، جمال سلیمان و غسان مسعود؛ درباره اشغال شهر حیفا در سال ۱۹۴۸ در فلسطین اشغالی است؛ پزشکی به نام سعید همراه با همسرش و نوزادشان فرهان قصد سفر دارند. سعید، تروریست اسرائیلی به نام شمعون را که همبازی دوره کودکی‌اش بوده، در ایستگاه راه‌آهن با چمدانی حاوی بمب می‌بیند.

فیلم سینمایی «ارباب جنگ» به کارگردانی «اندرو نیکول»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

داستان فیلم با بازی نیکلاس کیج، بریجیت مویناهان، جرد لتو، اریک اویس و دیوید شومبریس؛ درباره یوری اورلوف است که در دوران کودکی به همراه خانواده به بهانه ساختگی یهودی بودن از اتحاد جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت می‌کند.

انیمیشن سینمایی «افسانه آرش» به کارگردانی «علیرضا کاویان‌راد»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: آرش در فضای جنگ بین ایران و توران توسط خرداد و خورشید بزرگ می‌شود و از کودکی، توانایی و شجاعت خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات می‌رساند. پادشاه افراسیاب، پادشاه توران، مرز میان ایران و توران را به رها کردن تیری وا می‌گذارد. تیر را در نهایت آرش پرتاب می‌کند که در ناباوری تا آن سوی جیحون می‌رود و بر تنۀ درخت گردویی می‌نشیند و ...

فیلم تلویزیونی «تنگنا» به کارگردانی «علی درفشی»، پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

این فیلم درباره غلامحسین نوجوانی چهارده ساله است که برای کمک به امرا معاش خانواده در فروشگاهی کار می‌کند. یک روز او باعث می‌شود که یکی از تلویزیون‌های فروشگاه به زمین بیفتد و بشکند. فرویدن جوان بیست ساله‌ای که در مغازه مجاور کار می‌کند به غلامحسین کمک می‌کند تا صاحب مغازه متوجه قضیه شکستن تلویزیون نشود. چندی بعد فریدون برای پنهان نگه داشتن این مسئله شروع به اخاذی غلامحسین می‌کند که ...
پروانه معصومی، بیوک میرزایی، کاظم افرندنیا و وحید شیخلر در فیلم تلویزیونی «تنگنا» بازی کرده اند.

فیلم سینمایی «۴۷ رونین» به کارگردانی «کارل لینچ»، پنج شنبه ۲۴ فروردین ماه ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.
در این فیلم با بازی کیانو ریوز، هیرویوکی سانادا، رینکو کیکوچی و کو شیباساکی خواهیم دید: کای جنگجویی است که به اویشی، رهبر چهل و هفت رونین می‌پیوندد تا از رئیسشان که به آن‌ها خیانت کرده انتقام بگیرند که ...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: