April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۲۹۴
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
0
تولید فولاد تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 3 درصدی بود این در حالی است که فروش این محصول افت 3.4 درصدی را رقم زد.

رشد 3 درصدی تولید فولاد تاتا استیل/افت 3.4 درصدی فروش محصول

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، به نقل از وب سایت BQ PRIME میزان تولید فولاد گروه تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال جاری میلادی به ۷ میلیون و ۷۷۰ هزار تن رسید که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد. میزان تولید سه ماهه نخست سال گذشته میلادی ۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تن اعلام شده است.

این در حالی است که میزان تولید فولاد خام تاتا استیل هند از ابتدای ژانویه تا پایان مارس ۲۰۲۳ میلادی ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تن به ثبت رسید که نسبت به میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تن) افزایش ۳ درصدی نشان می‌دهد.

همچنین تولید این محصول در تاتا استیل اروپا طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی، بدون تغییر نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ میلادی حدود ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار تن به ثبت رسید.

طی این مدت، تولید تاتا استیل تایلند نیز به ۳۱۰ هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲ میلادی (تولید ۳۴۰ هزار تن) حاکی از افت تولید است.

طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی میزان تولید فولاد خام گروه تاتا استیل بدون تغییر نسبت به سال مالی گذشته ۳۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تن به ثبت رسید.

کاهش ۳.۴ درصدی فروش

گروه تاتا استیل طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی توانست فروش فولاد خود را ۷ میلیون و ۵۹۰ هزار تن به ثبت رساند که حاکی از افت ۳.۴۳ درصدی نسبت به فروش مدت مشابه سال گذشته (۷ میلیون و ۸۶۰ هزار تن) است.

همچنین میزان فروش در تاتا استیل هند از ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تن طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی به ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تن در مدت مشابه سال ۲۰۲۳ میلادی افزایش یافت.

این در حالی است که میزان فروش فولاد در تاتا استیل اروپا از ابتدای ژانویه تا پایان مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲ میلیون و ۱۳۰ هزارتن بود که نسبت به فروش ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تن طی مدت مشابه سال گذشته کاهش نشان می‌دهد.

علاوه بر این، میزان فروش محصول در تاتا استیل تایلند از ۳۴۰ هزار تن در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ میلادی به ۳۱۰ هزار تن در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۳ میلادی کاهش یافت.

گروه تاتا استیل میزان فروش فولاد خام این شرکت را طی سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۲ میلادی ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرده است که نسبت به میزان فروش ۲۸ میلیون و ۶۲۰ هزار تنی طی سال مالی پیش از آن، کاهش نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: