April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۵۰۹
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت هندوانه نسبت به هفته‌های قبل کاهش معناداری داشته و به ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان رسیده است. همچنین با عرضه پرتقال و سیب در کنار میوه‌های نوبرانه، کمبودی در توزیع نداریم.

عرضه فراوان هندوانه قیمت آن را به ۱۲ هزار تومان رساند

اسداله کارگر با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه نداریم، گفت: با توجه به آنکه میوه‌های نوبرانه به انبوه نرسیده، بازار هنوز به تعادل نرسیده است.

به گفته او، امسال به رغم سنوات قبل هندوانه، طالبی و ملون زودتر وارد بازار شد که همین امر منجر به کاهش چشمگیر قیمت شده است.

کارگر ادامه داد: تازمانیکه عرضه نوبرانه‌های گوجه سبز، توت فرنگی و چغاله بادام به انبوه برسد، قیمت برمبنای عرضه و تقاضاست. هرچند نسبت به ابتدای فصل، قیمت نوبرانه‌ها ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت هرکیلو پرتقال تامسون شمال را ۱۰ تا ۳۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت هرکیلو پرتقال رسمی شمال ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان، سیب لبنانی زرد ۲۵ تا ۵۵ هزارتومان، سیب لبنانی قرمز ۲۵ تا ۵۰ هزارتومان، کیوی ۲۰ تا ۵۵ هزارتومان، خیار بوته‌ای ۵ تا ۹ هزارتومان و خیار گلخانه ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان است.

او قیمت هرکیلو موز اکوادور را ۶۵ تا ۷۴ هزارتومان و موز هندی ۵۷ تا ۶۳ هزار تومان و همچنین هر کارتن آناناس را ۸۵۰ تا یک میلیون و ۱۵۰ هزارتومان اعلام کرد.

کارگر گفت: هم اکنون قیمت هندوانه به سبب فراوانی عرضه نسبت به هفته‌های قبل کاهش معناداری داشته به طوریکه به ۱۲ تا ۱۵ هزارتومان در سطح شهر رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: