April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۵۷۲۳
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
0
شماره مجازی تلگرام چیست؟ مزایای استفاده از شماره مجازی تلگرام چیست؟ روش های مختلف برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام کدامند؟ آموزش ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام در مای ممبر

برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام روش های مختلفی وجود دارد که می توانید بر حسب شرایط خود از آنها بهره ببرید. نرم افزار تلگرام یکی از کاربردی ترین پلتفرم های موجود است که در بین ایرانی ها بسیار محبوب می باشد. به نحوی که با وجود همه محدودیت‌ های موجود هنوز هم درصد زیادی از ایرانی ‌ها این برنامه را روی تلفن همراه خود دارند.

در حال حاضر می توانید علاوه بر شماره های عادی خود با استفاده از شماره مجازی نیز اکانت تلگرام داشته باشید. در این مطلب ابتدا تعریف مختصری از شماره مجازی تلگرام را ارائه خواهیم داد و در ادامه نیز 4 روش رایگان ساخت شماره مجازی تلگرام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آموزش ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام

شماره مجازی تلگرام چیست؟

همانطور که مستحضر هستید، برای ایجاد اکانت تلگرام در وهله اول به یک شماره نیاز است. در واقع برای آنکه بتوانید وارد صفحه کاربری نرم افزار تلگرام شوید و از قابلیت ها و امکانات آن برای سرگرمی و دیگر امور استفاده کنید، ابتدا باید شماره تلفن خود را وارد نماید و سپس کدی را که پشتیبانی این برنامه برای شما ارسال می‌کند بزنید. آنگاه اجازه ورود به برنامه را دریافت خواهید کرد.

گاهی اوقات ممکن است شما به هر دلیلی شرایط استفاده از شماره تلفن عادی خود را نداشته باشید. یا آنکه نخواهید، با استفاده از شماره اصلی خود در این پلتفرم اکانت بسازید. در چنین شرایطی میتوانید به جای شماره اصلی از یک شماره مجازی استفاده کنید.

 گاهی اوقات نیز ممکن است شرایط کاری شما به نحوی باشد که باید از چندین حساب کاربری در برنامه تلگرام استفاده کنید. در چنین شرایطی با توجه به محدودیت هایی که اپراتورهای داخلی از نظر ارائه تعداد سیم کارت دارند، نیز می‌ توانید به تعداد نیاز خود شماره مجازی بسازید.

شماره مجازی تلگرام یک نوع شماره تلفن است که تقریباً عملکردی مشابه با شماره اصلی دارد. به نحوی که با وارد کردن آن پشتیبانی تلگرام کد فعال سازی را جهت ساخت اکانت تلگرام برای شما ارسال می کند. سپس با وارد کردن آن می توانید توسط آن شماره در تلگرام صاحب حساب کاربری شوید.

منتهی مهمترین تفاوتی که شماره مجازی در مقایسه با شماره تلفن‌ های عادی دارد این است که شماره به صورت سیم کارت در اختیار شما قرار نمی گیرد. به عبارت دیگر شماره مجازی فاقد سیم کارت فیزیکی می باشد. بلکه می توانید به واسطه نرم‌ افزارهای خاصی از امکانات و خدمات این دسته از شماره تلفن ها بهره ببرید.

از آنجایی که پلتفرم های ارائه دهنده شماره مجازی در قالب وب سایت یا شبه نرم افزارهای پیام رسان فعالیت می کنند، برای دسترسی به خدمات آنها باید به اینترنت متصل باشید. شما می توانید از طریق وب سایت ها و اپلیکیشن های فعال در این زمینه به راحتی شماره مجازی را به صورت رایگان دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

منتهی ناگفته نماند که شماره های مجازی به صورت موقت ارائه می شود. بنابراین در صورتیکه تمایل داشته باشید از آنها در طولانی مدت استفاده کنید، باید در دوره های زمانی مشخص تعرفه استفاده از آنها را بپردازید. یکی دیگر از تفاوت های موجود بین شماره های مجازی و اصلی این است که هزینه اپراتورهای آنها به مراتب کمتر از شماره های واقعی می باشد.

مزایای استفاده از شماره مجازی تلگرام

استفاده از شماره مجازی تلگرام مزایایی به همراه دارد که برخی از آنها شامل موارد زیر است.

  • حفظ حریم شخصی

همانطور که می‌ دانید زمانی که با شماره واقعی و اصلی خود در تلگرام اکانت می سازید، تمامی کسانی که شماره تلفن شما را در لیست مخاطبان خود دارند و همچنین از برنامه تلگرام نیز استفاده می ‌کنند از حضور شما در این پلتفرم مطلع خواهند شد. گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی تمایل نداشته باشید که دوستان و آشنایان شما از فعالیت تان در این پلتفرم مطلع شوند. در چنین شرایطی استفاده از شماره مجازی بسیار کمک کننده است.

زیرا شماره های مجازی به کشورهای دیگر تعلق دارد و هنگامی که با استفاده از آن ها در تلگرام برای خود اکانت می سازید تقریباً می توانید اطلاعات خود را مخفی نگه دارید.

از طرف دیگر با وارد کردن شماره اصلی هویت شما برای تلگرام احراز می ‌شود به نحوی که پس از وارد کردن شماره دیگر نیازی به ارائه اطلاعات دیگری نظیر اطلاعات هویتی و ایمیل نیست. اما از آنجایی که برای خرید و استفاده از شماره مجازی نیازی به ارائه اطلاعات هویتی نیست استفاده از آنها نیز به نوعی حریم شخصی شما را حفظ می کند.

  • بهره‌مندی از چندین اکانت در تلگرام

گاهی اوقات شما تمایل ندارید که برای ارتباط با دیگران از اکانت اصلی خود استفاده کنید. در این شرایط نیز می توانید برای پیشگیری از قرار گرفتن در اختیار دیگر افراد اقدام به ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام کنید.

۴روش مختلف برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام

همانطور که در مطالب قبلی نیز عنوان شد در حال حاضر برای ساخت رایگان شماره مجازی نرم افزارها و وبسایت های مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید. در این مطلب تصمیم داریم چهار روش ساده یا نرم افزار کاربردی برای ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام را به شما معرفی کنیم.

  • نرم افزار TextNow

ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام با نرم افزار Textnow

نرم افزار TextNow یکی از وبسایت ها یا نرم افزار های محبوب برای ساخت شماره مجازی تلگرام است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. این نرم افزار به شما کمک می کند که خیلی راحت برای اپلیکیشن تلگرام شماره مجازی رایگان بسازید. امکان دسترسی به برنامه TextNow بسیار ساده بوده و فقط کافی است که به گوگل پلی دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر این نرم افزار در گوگل پلی موجود است و می توانید خیلی راحت آن را دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. سپس از طریق ورود به آن برای خود شماره مجازی بسازید.

یکی از تفاوتهای اصلی این برنامه با دیگر نرم افزارهای موجود در این زمینه، این است که برای استفاده از آن نیازی به وارد کردن شماره تلفن اصلی و دریافت کد فعال سازی نیست. بلکه می توانید خیلی راحت با استفاده از اکانت فیسبوک خود در آن یک حساب کاربری بسازید و از این طریق از امکاناتی که ارائه می دهد بهره ببرید.

البته ناگفته نماند زمانی که می خواهید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در این برنامه اکانت بسازید، باید کد منطقه را نیز وارد کنید که در این شرایط باید کد ۹۸۸ را بزنید تا امکان ورود به مرحله بعدی برای تان فراهم شود. به محض وارد کردن کد فوق در قسمت پروفایل امکان مشاهده شماره مجازی رایگان تلگرام برای شما فراهم می شود. به این ترتیب بدون آنکه از شماره اصلی خود استفاده کنید می توانید اقدام به ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام کنید.

  • نرم افزار SmartCall

ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام با نرم افزار SmartCall

نرم افزار SmartCall یکی دیگر از نرم افزارهایی است که برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام کارایی دارد. مزیت این برنامه در مقایسه با دیگر موارد این است که حجم کمی دارد و نصب آن فضای زیادی از دستگاه شما را اشغال نمی کند. این نرم‌افزار نیز در گوگل پلی موجود است و به راحتی با یک جستجوی ساده به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

منتهی برخلاف نرم افزار TextNow برای ایجاد حساب کاربری و ساخت شماره مجازی باید تلفن همراه خود را وارد کنید تا امکان دریافت کد فعال سازی برای شما فراهم شود. به محض وارد کردن شماره پشتیبانی آن کد فعال سازی را ارسال خواهد کرد. پس از وارد کردن کد فعال سازی می تواند از خدمات مختلف آن بهره مند شوید.

پس از ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام با نرم افزار SmartCall صاحب شماره ای خواهید شد که دارای پیش شماره ۶۲+ است. این پیش شماره ب کشور اندونزی تعلق دارد.

  • نرم افزار Nextplus

ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام با نرم افزار Nextplus

نرم افزار Nextplus نیز جزو برنامه های محبوب و پرطرفدار برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام است. این برنامه نیز در گوگل پلی وجود دارد و از طریق این اپ استور خیلی راحت می توانید آن را دانلود کرده و نصب کنید. پس از نصب باید برنامه را اجرا کرده و جهت ثبت نام و ایجاد اکانت در آن اقدام کنید.

برای ساخت اکانت لازم است پس از ورود به برنامه گزینه Sing up را کلید کنید و همچنین به آن اجازه ورود به قسمت های مورد نیاز همانند مخاطبین، مکان و غیره را بدهید. سپس باید برای خود یک نام کاربری و رمز ورود بسازید و با قوانین آن موافقت کنید. در انتها نیز گزینه Sing up را کلیک کرده و در فهرست باز شده ایالتی را که مد نظرتان است انتخاب کنید. اکنون باید روی عبارت Geta castom namber بزنید تا پنجره شماره مجازی برایتان نمایان شود.

به این ترتیب مراحل ساخت شماره مجازی رایگان تلگرام با این برنامه به اتمام می رسد. شماره در برنامه باقی ما ماند و هر زمان که بخواهید با ورود به برنامه برایتان قابل روئیت خواهد بود. اما برای آنکه بعداً برای استفاده دچار مشکل نشوید بهتر است آن را در جای دیگر نیز ذخیره کنید. ناگفته نماند که شماره مجازی که با این برنامه می سازید به کشور فیلیپین تعلق دارد و با آن امکان ارسال و دریافت پیام و همچنین تماس با مخاطبان مختلف به صورت اینترنتی برایتان فراهم می شود.

  • نرم افزار Talk2

 

ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام با نرم افزار Talk2

یکی دیگر از نرم افزارهایی که برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام در سیستم عامل های اندروید و iOS کارایی دارد، شامل نرم افزار نرم افزار Talk2 است. این برنامه در مقایسه با دیگر برنامه های نام برده برای ساخت شماره مجازی عملکرد بهتری دارد. از این رو از محبوبیت بیشتری برخوردار است. قبلا می توانستید خیلی راحت این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. اما اخیرا از گوگل پلی حذف شده است.

بنابراین برای دانلود باید به صورت مستقیم در گوگل سرچ کنید. پس از سرچ و دانلود برنامه باید آن را روی سیستم خود نصب کرده و اجرا نماید. سپس با استفاده از شماره اصلی خود باید در آن حساب کاربری بسازید و سپس با وارد کردن کد دریافتی حساب خود را مورد تأیید قرار دهید.

این برنامه نیز یک شماره مجازی با کد ۶۲+ که متعلق به فیلیپین است به صورت رایگان در اختیار شما قرار می هد که می تواند رایگان با آن اکانت تلگرام بسازید. منتهی باید متذکر شویم که جهت ارسال پیام و برقراری تماس با دوستان و آشنایان باید شماره مجازی دریافتی را در برنامه شارژ کنید.

 

نکته پایانی در مورد آموزش ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام

در انتهای مطلب لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که هیچ کدام از برنامه های نامبرده برای ساخت رایگان شماره مجازی تلگرام، شماره هایی را که ارائه می دهند گارانتی نمی کنند. بنابراین هر زمان که بخواهند امتیاز آن شماره را از شما می گیرند. به همین دلیل امکان دارد پس از مدتی شماره مجازی ساخته شده کار نکند. همچنین زمانی که تلگرام متوجه شود شماره ای که به واسطه آن اکانت ایجاد کرده‌اید بلافاصله آن را فیلتر می‌کند.

از این رو تمامی اطلاعات و داده‌هایی که در اکانت خود دارید را از دست خواهید داد. از طرف دیگر شماره های مجازی رایگان دارای تاریخ انقضاء هستند و به محض اتمام تاریخ امتیاز استفاده از آن نیز از شما گرفته می شود. که دیگر نکته ای که لازم است در رابطه با این شماره ها بدانید اشتراکی بودن آنها است. از این رو به محض آنکه امتیاز شماره از شما گرفته شود، در اختیار فرد دیگری قرار می گیرد.

پس این امکان وجود دارد که تمامی داده های شما در آن شماره در اختیار فردی که به واسطه آن اکانت تلگرام ایجاد کرده اید قرار بگیرد. اگر می خواهید یک شماره مجازی معتبر داشته باشید، توصیه می کنیم برای این منظور از وب سایت های معتبری نظیر مای ممبر کمک بگیرید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: